A 0. beszélgetés

A 0. beszélgetés tulajdonképpen a probléma feltárásáé. A következőkre számíthat ekkor:

  • A coachee, azaz az ügyfél, valamint a megrendelő (HR munkatárs, coachee vezetője) is elmondhatja igényeit, elvárásait a folyamattal kapcsolatban.
  • Ezen az ülésen a coach és a coachee mellett a megrendelő is jelen van.
  • A 0. beszélgetés végére a coach letisztázza a felekkel, hogy a folyamat végére miben állapodnak meg, milyen célt tűznek ki. A cél kitűzése érdekében folyamatosan kérdez, hogy a lehető legjobban tisztázza és konkretizálja a felek elképzelését. Amennyiben egy adott témakörben a coaching műfaja nem lenne megfelelő, úgy azt jelezzük, s javaslatot teszünk a megfelelő módszerre.
  • A 0. beszélgetés végén arra is választ tudunk adni, hogy várhatóan milyen hosszú lesz a coaching folyamat.
  • Ez az alkalom tökéletes arra is, hogy a coachee fel tudja mérni, szívesen dolgozna-e az adott coach-csal. A 0. beszélgetés végén kérjük véleményét és elköteleződését.

A coaching folyamat zárásakor ugyanazon felek vannak jelen, akik a 0. beszélgetésen is. Fontos, hogy a Megrendelőt is tájékoztassuk a folyamat előrehaladásáról, azonban az etikai elveket mindig figyelembe vesszük, ezért van jelen minden fél az értékelés során is.

A photo by Alejandro Escamilla. unsplash.com/photos/BbQLHCpVUqA


További, bővebb információ:


Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

Villám Orsolya
coach, munka és szervezet szakpszichológus

info@treningakademia.hu
Telefon: + 36 30 261 2184 | +36 1 887 2355