DiSzK – Kommunikáció, konfliktuskezelés

A DISzK ismerete önmagában is hatékony eszköz, de speciális munkahelyi csoportokban további értékeit lehet felfedezni a csapatépítés során vagy a vezetői készségek fejlesztésében, legyen szó a csoporton belüli kommunikációról, konfliktusos helyzetek kezeléséről, egymás megértéséről, információátadás módszeréről, stb. A dimenziók ismerete segít továbbá az értékesítési folyamatokban vagy akár az ügyfélszolgálaton az ügyfelekkel való kapcsolattartásban.

diszk

A DISzK tréning célja

  • Saját és mások viselkedésmintájának azonosítása
  • Kommunikáció illesztése a könnyebb, gyorsabb megérthetőség kedvéért
  • Saját és mások kommunikációs, viselkedési erősségeinek és nehézségeinek meghatározása, kommunikáció ehhez illesztése
  • Együttműködés, kommunikáció, konfliktusos helyzetek rendezése
  • A másokkal való kapcsolattartást egyszerűsíteni
  • Sales folyamatok elősegítése
  • Ügyfélszolgálati munka megkönnyítése

A tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!


Lehetséges témakörök

  • A DiSzK – Személyiség Profil Rendszer
  • Kitöltés, sajátélmény
  • Az egyes magatartási dimenziók megismerése
  • Személyes hatékonyság növelése
  • Kommunikáció a DISzK alapján
    • Kollégák közötti kommunikáció
    • Vezetői kommunikáció: feladatok kiosztása és kontrolling
    • Ügyfélkommunikáció
    • Sales támogatás
  • Konfliktusos helyzetek kezelése a DISzK segítségével
  • Együttműködés támogatása DISzK alapon
  • Klasszikus profilminták megismerése, jelentősége

Módszerek a tréning során

Integrált tréningmódszer, amelynek elemei a következők:

  • Egyéni, páros feldolgozások
  • Tesztek, kérdőívek
  • Szituációs gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Kis- és nagycsoportos műhelymunka (brainstorming, elemzés, értékelés)
  • Videotechnika
  • Kompetenciafejlesztési modul
  • Interaktív tréneri prezentáció, elméletek rövid bemutatása

Szolgáltatásunk tartalma a DISZK tréning esetében

1. A DISzK tréning során elsőként felmérjük az igényeket. Ennek érdekében

  • Interjúzunk a HR vezetővel (képzésekért felelős vezetővel)
  • Interjúzunk a tréningprogramon résztvevők egy szűkebb csoportjával
  • Interjúzunk a vezetéssel, hogy átlássuk a fejlesztési program mögötti célt, hogy mit szeretne elérni a szervezet a tréningprogram(ok) által
  • Online tesztek, mérések elvégzésére is van lehetőség

2. Az igények felmérést követően cégre szabott programot alakítunk ki:

  • cégre szabott feladatok és gyakorlatok
  • munkafüzet elkészítése
  • forgatókönyv kialakítása

3. A tréning megtartását követően

  • írásos összefoglalót készítünk a tréningen tapasztaltakról, az elért eredményekről
  • az összefoglalót csoport szinten fogalmazzuk meg
  • az összefoglaló mellett megfogalmazzuk további fejlesztési javaslatainkat
  • visszajelzést adunk a leírtakról, s ez alkalommal tudunk választ adni a további felmerülő kérdésekre

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu

Telefon: + 36 30 261 2184 | +36 1 887 2355