Értékesítés: Hideghívás, telesales

Cím: Értékesítés – Hideghívás, telesalesHappy female wearing headset and looking at camera.

Időpont: 2017. szeptember 27. (9.00 – 17.00)
A tréning részvételi díja: 45.000 Ft + ÁFA/fő
Tréner: Győrfi Péter
Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A Hideghívás, telesales tréning célja, hogy a résztvevők olyan kommunikációs eszközöket sajátítsanak el, melyek segítségével értékesítésük eredményesebb lesz. A tréningen elsajátítják a leghatékonyabb telefonos értékesítési eszközöket, és tárgyalási stratégiájuk tudatosabbá és fejlettebbé válik.

A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.

Sokat hívnak, de kevés az eredmény? Túl hosszúra nyúlnak a hívások? 

Megfelelő célszemélyeket hívnak? Átjutnak a kapuőrökön?


Az Értékesítés: Hideghívás, telesales tréning tematikája

  • A hideghívás szerepe az értékesítésben
  • A hideghívás és a termék/szolgáltatás
  • A hideghívás ideális időpontja, időzítése
  • A hideghívások hossza
  • A vázlat szerepe
  • A kapuőrök megnyerése
  • A hideghívás nyitómondata
    • Az érdeklődés felkeltése
    • Az indítás leggyakoribb hibái
    • A nyitómondat nélkülözhetetlen tartalmi elemei
  • Bemutatkozás, pozicionálás
  • A hideghívás célja
    • Időpont-egyeztetés
    • Termék/szolgáltatás eladása
    • Meghívás
    • A beszélgetések irányítása
    • A leggyakrabban elkövetett hibák
    • Aranyszabályok
  • Kifogáskezelés
    • Technikák
    • Meddig érdemes ugyanazzal az ügyféllel foglalkozni
  • A hideghívást kiegészítő módszerek, eszközök

Trénerünk tapasztalata, háttere

“12 éves tréneri, Győrfi Péters közel 20 éves sales, valamint értékesítési vezetői tapasztalattal rendelkező senior tréner és tanácsadó vagyok. Mintegy 5000 főt fejlesztettem ezen időszak alatt. Szakterületemnek tartom az értékesítést, vezetők képzését, a HR területen az interjútechnika fejlesztését, valamint a prezentációs készségek fejlesztésében szereztem igen nagy tapasztalatot. Munkámban igyekszem mindig szervezetfejlesztői szemlélettel gondolkodni, azaz az egyes tréningeket keretbe ágyazzuk, s azt nézem meg, hogyan illeszkedik a témakör a cég életébe, mit szeretne általa elérni. Globálisan, komplexen szemlélem a szervezetek igényeit.” (Győrfi Péter)

Kiknek ajánljuk a tréninget?

Tréningünk Önnek szól, ha:

  • fel akarja ismerni, melyek a telefonos értékesítésben a problémás területek és fejlesztési lehetőségeiket
  • meg kívánja érteni a különböző típusú hívások sajátosságait

Várható eredmények

A tréninget követően a résztvevők

  • nem fognak passzívan a beérkező hívásokra és az ügyfelek jelentkezésére várni;
  • motivációt, erőt kapnak ahhoz, hogy új ismereteiket és tapasztalataikat kipróbálják, új ügyfeleket keressenek meg;
  • sokkal nagyobb hatékonysággal, arányban jutnak át a kapuőrökön;
  • mérhetően több időpontot fognak egyeztetni / terméket fognak eladni a hívások során;
  • képesek lesznek megragadni és fenntartani a potenciális vevők figyelmét a hívások során.

Alkalmazott módszerek

  • Helyzetgyakorlatok
  • Szituációs gyakorlatok
  • Diktafonos gyakorlatok
  • Rövid, interaktív tréneri prezentáció
  • Folyamatos visszajelzések, egyéni fejlesztési javaslatok megfogalmazása

 


wittmann-brigitta-120x120Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégánkhoz, Wittmann Brigittához!

wittmann.brigitta@soterline.hu

Telefon: +36 1 887 2357


Tréningek kapcsolódó témákban


Összefoglaló információk
Értékesítés – Hideghívás, telesales
A tréning célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a leghatékonyabb telefonos értékesítési eszközöket, és tárgyalási stratégiájuk tudatosabbá és fejlettebbé váljon.
Kezdés: 06/06/2017
Erzsébet körút 7.
Budapest
1073