Konfliktuskezelés tréning

Cím: Konfliktuskezelés tréningKonfliktuskezelés

Várható időpont: 2018. november 6. (09:00-17:00)
A tréning részvételi díja: 47.500 Ft + ÁFA/fő
Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
Tréner: Tóth Diána Evelin

A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.


A Konfliktuskezelés tréning tematikája

A konfliktuskezelés alapjai

  • Mi a konfliktus?
  • Nyitó beszélgetés, esetmegosztás – ahogy most kezelem a konfliktusaimat.
  • Thomas Kilmann teszt – milyen a konfliktuskezelési stílusom?

Konfliktusok a gyakorlatban

  • Miért is jó nekünk a konfliktus?
  • Konfliktus források megértése
  • Konfliktusok meg-/feloldásának módszerei
  • Konfliktusok eszkalációjának folyamata és a “beavatkozási” lehetőségek

Konflkituskezelés kommunikációs eszközei

  • A kommunikáció és a konfliktus
  • Az erőszakmentes kommunikáció
    • megfigyelés
    • érzés
    • szükséglet
    • kérés
  • Közléssorompók
  • Én üzenet és jellegzetes hibái

A konfrontáló én-üzenetek adásával belső feszültségek feldolgozására és ezen keresztül csapatépítésre is lehetőség nyílik. A határok kialakításához és megtartásához a NEM-et mondás készségét fejlesztjük, mely mind szervezeti, mind egyéni szinten gyenge készségnek számít a tréningtapasztalatokban.


Trénerünk háttere, tapasztalata

“Több mint 20 éve foglalkozom toth_diana_evelinHR fejlesztéssel, vezetőfejlesztéssel és ügyfél-kommunikációval. Toborzó és munkaerő-kölcsönző cégeknél töltöttem be vezetői szerepet, majd pedig belső coachként és trénerként kezdtem el dolgozni. Közel 6000 főt fejlesztettem ezen a területen. Tisztában vagyok a mai magyarországi munkaerőpiaci helyzettel, a toborzás és a kiválasztás nehézségeivel, azzal hogy milyen fontos szerepe van a konfliktusok megfelelő kezelésének egy vállalat életében. Azért alakítottuk ki ezt a programot, mert úgy gondoljuk, a cégek versenyképessége az ott dolgozó emberek hatékonyságától függ, és ez akkor a legmagasabb, ha harmonikus, stresszmentes környezetben végezhetik a munkájukat.” (Tóth Diána Evelin)

Kiknek szól a tréning?

Olyan személyeknek javasoljuk a programot, akik többször figyelték már meg, hogy elhúzódó, megoldatlan konfliktusaik vannak; képtelenek érdekeiket érvényesíteni konfliktusaik során; s folytonosan úgy érzik, vesztettek egy konfliktusos helyzetben.

Mi a Konfliktuskezelés tréning célja?

A tréning célja, hogy a résztvevők készségszinten elsajátítsák a hatékony és eredményes konfliktuskezeléshez szükséges eszközöket. Ennek érdekében a fő hangsúlyt arra helyezzük, hogy a résztvevők az egyes módszereket alaposan megismerjék, megértsék és begyakorolják annak érdekében, hogy a munkahelyre visszatérve azonnal rátérhessenek a hallottak, gyakoroltak alkalmazására. Konkrét, releváns esetpéldákat dolgoznak fel és oldanak meg, valamint személyre szabott akcióterveket dolgoznak ki a tanultak átültetésére.

Várható eredmények

  • könnyebben fogja felismerni és tudatosítani a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait
  • képes lesz megfelelő módszert találni a konfliktus mielőbbi megoldására
  • magabiztosabban fogja uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedését
  • képes lesz tanulni konfliktusaiból, hogy ugyanazt a hibát/problémát többször ne kövesse el
  • építő módon tudja majd felhasználni a konfliktusokat
  • képes lesz elébe menni bizonyos konfliktusoknak

Alkalmazott módszerek

  • Egyéni feldolgozások
  • Tesztek
  • Strukturált gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Kis- és nagycsoportos feldolgozás
  • Interaktív tréneri prezentáció – max. 25-30%

 


wittmann-brigitta-120x120Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégánkhoz, Wittmann Brigittához!

wittmann.brigitta@soterline.hu

Telefon: +36 1 887 2357


Tréningek kapcsolódó témában