Munkatársi elégedettség

Annak érdekében, hogy egy szervezet minél hatékonyabban működjön, érdemes felmérni, hogy a szervezetben dolgozó munkatársak mennyire elégedettek (Munkatársi elégedettség). Manapság a humán tőkét tekintik a siker kulcsának, így fontos, hogy lássuk munkatársaink elégedettségét, lojalitását, a vezetéssel és a szervezettel kapcsolatos véleményeket.

A Munkatársi elégedettség mérése amellett, hogy információkat szolgáltat a vezetőségnek a fejlesztési tevékenységekhez, segít erősíteni a munkatársak szervezeti elkötelezettségét.

Munkatársi elégedettség

Elégedettségmérő rendszer kialakításának, újragondolásának lépései (Munkatársi elégedettség)

  1. Egyeztetések arról, mire kíváncsi a megrendelő, milyen eredményeket szeretne látni, mire szeretné pontosan felhasználni a kérdőívek eredményeit. Ez a tulajdonképpeni igényfelmérés, menetirány kijelölése.
  2. Kérdésminták bemutatása, mely alapján még felmerülhetnek érdekes területek.
  3. Javaslatok arra vonatkozóan, hogy amit a megrendelő meg szeretne tudni, azokat hogyan jó és érdemes megkérdezni.
  4. Kérdőív 0. verziójának elkészítése.
  5. Kérdőív körbeküldése a szervezeten belül: véleményezés, felvetések fogadása (több körben is lehetséges)
  6. Végleges kérdőív elkészítése: akár angol és német nyelven is, több nyelven párhuzamosan.

Online és papír alapú rendszerek kidolgozását is tudjuk támogatni.

Kérdőív elemeinek típusai:

  • kérdések, melyeket pontozni kell
  • sorrendezések
  • leíró javaslatok

Munka várható időtartama:

Kb. nettó 3 hét. Ennyi időre van szükségünk szervezetfejlesztőként. A végleges időtartam attól függ, hogy az Önök szervezetében a belső véleményezés és egyeztetés milyen gyorsan valósítható meg, illetve hány körben szükséges pontosítanunk. Minden esetben egyedi ajánlatot, javaslatot dolgozunk ki partnereink részére.

Amennyiben kérdése merül fel, szívesen kérné ajánlatunkat, keressen minket bizalommal.

Villám Orsolya

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu

Telefon: + 36 30 261 2184 | +36 1 887 2355