Tárgyalástechnika – értékesítés

A Tárgyalástechnika – értékesítés tréning célja

A képzés célja, hogy átfogó ismeretet és tudást adjon a legmodernebb tárgyalástechnikai módszerekben, valamint gyakorlati szinten, hatékonyan támogassa a sajátos helyzetből adódó szituációk kommunikációs kezelését.

A cél, hogy a résztvevők megismerjék és begyakorolják a leghatékonyabb tárgyalástechnikai eszközöket, biztonságos környezetben próbálhassák ki az új technikákat. A tréning során lehetőség van konkrét visszacsatolásokra, a résztvevők kommunikációs stílusának elemzésére, ügyfélhez igazított finomhangolására is.

A tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!

Mi érhető el a Tárgyalástechnika – értékesítés tréning által?

A tárgyalási technikákat fejlesztő tréning az alábbi területekre tud hatással lenni:

  • Tárgyalásokra való magabiztos felkészülés
  • Tárgyalások eredményes, magabiztos lebonyolítása
  • Érdekek és álláspontok eredményes képviselete
  • Fejlődik a résztvevők általános kommunikációs készsége, tudatosan alkalmazzák a kommunikációtechnika legalapvetőbb eszközeit
  • A tárgyalások megtervezésére, felépítésére, valamint vezetésére, irányítására

Módszereink, előkészületek

Az általunk megtervezett és szervezett tréningek, szervezetfejlesztési programok hatékonyságának alapját az Előkészítési szakasz képezi. Az itt feltárt információk szolgáltatják a megfelelő inputot a tréningprogramok felépítéséhez. Az Előkészítési szakaszt követi a Felkészülés fázisa, amelyet a Lebonyolítás, majd egy olyan Visszajelzés követ, amelynek írásos anyaga a szervezet számára a későbbiek során mintegy továbblépési segédletként is szolgál.


Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355