Tárgyalástechnika – értékesítés

A Tárgyalástechnika értékesítési területen tréning célja

  • Tárgyalásokra való magabiztos felkészülés
  • A tárgyalások felépítése
  • Tárgyalások eredményes, magabiztos lebonyolítása
  • A tárgyalások vezetése, irányítása
  • Érdekek és álláspontok eredményes képviselete
  • Általános kommunikációs készség fejlesztése, tudatos alkalmazásának elsajátítása
  • Egyedi kommunikációs stílus meghatározása
  • Partnerek kommunikációjának, érdekeinek megértése – erre történő reagálás
  • Egyedi, coaching típusú fejlesztés

Tárgyalástechnika

Lehetséges témakörök

  • A tárgyalás tervezése, az üzleti tárgyalás felépítése
  • Az első benyomás tudatos felépítése
  • A másik fél szükségleteinek feltárása, kérdezéstechnika
  • Tárgyalási stílusok
  • Engedmények cseréje
  • A tárgyalás során használt stratégiák
  • Harci taktikák
  • Az ügyfél aggályainak helyes kezelése
  • A tárgyalások lezárásának módszerei
  • A meggyőző érvelés, asszertivitás eszköztára
  • Önérvényesítés
  • Érdekütközés

Módszerek a tréning során

Integrált tréningmódszer, amelynek elemei a következők:

  • Egyéni, páros feldolgozások
  • Tesztek, kérdőívek
  • Szituációs gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Kis- és nagycsoportos műhelymunka (brainstorming, elemzés, értékelés)
  • Videotechnika
  • Kompetenciafejlesztési modul
  • Interaktív tréneri prezentáció, elméletek rövid bemutatása

Szolgáltatásunk tartalma a Tárgyalástechnika tréning esetében

1. A tárgyalástechnika tréning során elsőként felmérjük az igényeket. Ennek érdekében

  • Interjúzunk a HR vezetővel (képzésekért felelős vezetővel)
  • Interjúzunk a tréningprogramon résztvevők egy szűkebb csoportjával
  • Interjúzunk a vezetéssel, hogy átlássuk a fejlesztési program mögötti célt, hogy mit szeretne elérni a szervezet a tréningprogram(ok) által
  • Online tesztek, mérések elvégzésére is van lehetőség

2. Az igények felmérést követően cégre szabott programot alakítunk ki:

  • cégre szabott feladatok és gyakorlatok
  • munkafüzet elkészítése
  • forgatókönyv kialakítása

3. A tréning megtartását követően

  • írásos összefoglalót készítünk a tréningen tapasztaltakról, az elért eredményekről
  • az összefoglalót csoport szinten fogalmazzuk meg
  • az összefoglaló mellett megfogalmazzuk további fejlesztési javaslatainkat
  • visszajelzést adunk a leírtakról, s ez alkalommal tudunk választ adni a további felmerülő kérdésekre

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355