Telefonos értékesítési technikák

A tréning célja

A telefonos értékesítői tréningek célja minden esetben, hogy felkészítsük az értékesítőket a hideghívásokra, langyos hívásokra, a hívások során tapasztalható kérdésekre, ellenállásokra, kommunikációra, különböző helyzetek kezelésére. Munkájuk ellátásához szükséges ismeretek, készségek és kompetenciák elsajátítására, begyakorlására helyezzük a hangsúlyt.

A tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!

Mi érhető el a Telefonos értékesítési technikák tréning által?

A telefonos értékesítési technikákat fejlesztő tréning az alábbi területekre tud hatással lenni:

  • A résztvevők gyakorlatot szereznek a telefonos dialógusvezetésben
  • Megfelelő érveket fognak tudni használni a beszélgetések során
  • Képesek lesznek elérni a telefonos beszélgetések célját: több időpont egyeztetése, magasabb eladási számok, stb.
  • Képesek lesznek az ún. „smiling voice” alkalmazására
  • Hatékony zárási technikákat fognak tudni alkalmazni

Módszereink, előkészületek

Az általunk megtervezett és szervezett tréningek, szervezetfejlesztési programok hatékonyságának alapját az Előkészítési szakasz képezi. Az itt feltárt információk szolgáltatják a megfelelő inputot a tréningprogramok felépítéséhez. Az Előkészítési szakaszt követi a Felkészülés fázisa, amelyet a Lebonyolítás, majd egy olyan Visszajelzés követ, amelynek írásos anyaga a szervezet számára a későbbiek során mintegy továbblépési segédletként is szolgál.


Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355