Telefonos értékesítési technikák

A Telefonos értékesítési technikák (Hideghívás) tréning célja

  • gyakorlatszerzés a telefonos dialógusvezetésben
  • érvelés elsajátítása, amit a beszélgetések során tudnak használni
  • a telefonos beszélgetések céljának meghatározása
  • és elérése, pl. több időpont egyeztetése, magasabb eladási számok, stb.
  • az ún. „smiling voice” megismerése és alkamazása
  • aktív hallgatás elsajátítása – meghallani az ügyfél igényeit
  • zárási technikák elsajátítása
  • beszélgetések hosszának irányítása

Telemarketing

Lehetséges témakörök

  • A hideghívás ideális időpontja, időzítése
  • A hideghívás célja
  • A hideghívások hossza
  • A vázlat szerepe
  • A hideghívás nyitómondata
  • A kapuőrök megnyerése
  • Az érdeklődés felkeltése
  • Dialógusvezetés
  • Kifogáskezelés
  • Érveléstechnika

Módszerek a tréning során

Integrált tréningmódszer, amelynek elemei a következők:

  • Egyéni, páros feldolgozások
  • Tesztek, kérdőívek
  • Szituációs gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Kis- és nagycsoportos műhelymunka (brainstorming, elemzés, értékelés)
  • Videotechnika
  • Kompetenciafejlesztési modul
  • Interaktív tréneri prezentáció, elméletek rövid bemutatása

Szolgáltatásunk tartalma a Telefonos értékesítési technikák tréning esetében

1. A tréning során elsőként felmérjük az igényeket. Ennek érdekében

  • Interjúzunk a HR vezetővel (képzésekért felelős vezetővel)
  • Interjúzunk a tréningprogramon résztvevők egy szűkebb csoportjával
  • Interjúzunk a vezetéssel, hogy átlássuk a fejlesztési program mögötti célt, hogy mit szeretne elérni a szervezet a tréningprogram(ok) által
  • Online tesztek, mérések elvégzésére is van lehetőség

2. Az igények felmérést követően cégre szabott programot alakítunk ki:

  • cégre szabott feladatok és gyakorlatok
  • munkafüzet elkészítése
  • forgatókönyv kialakítása

3. A tréning megtartását követően

  • írásos összefoglalót készítünk a tréningen tapasztaltakról, az elért eredményekről
  • az összefoglalót csoport szinten fogalmazzuk meg
  • az összefoglaló mellett megfogalmazzuk további fejlesztési javaslatainkat
  • visszajelzést adunk a leírtakról, s ez alkalommal tudunk választ adni a további felmerülő kérdésekre

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355