Ügyfélszolgálati munkatársak képzése

A tréning célja

A Ügyfélszolgálati munkatársak képzése tréning célja, hogy segítsük a hatékony ügyfélkezelést, kritikus szituációkban is erősítsük az ügyfélmegtartást, továbbá támogassuk a cég pozitív megítélését.

Mindennek érdekében a tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!

Mi érhető el a tréning által?

Az ügyfélszolgálati készségeket fejlesztő tréning az alábbi területekre tud hatással lenni:

  • a kommunikációs eszköztár fejlesztésére és hatékony használatára
  • az ügyfél pontos megértésére, a félreértések elkerülésére
  • saját álláspont határozott, meggyőző, de ugyanakkor empatikus képviseletére
  • reklamációk professzionális kezelésére
  • ügyfeleket nyerhetnek meg azáltal, hogy professzionálisan kommunikálnak: érthetően tudnak információkat közvetíteni és figyelmesen, értően tudnak meghallgatni
  • időt (is) nyerhetnek azzal, hogy pontosan, célratörően kérdeznek
  • alkalmazni tudják azokat a konstruktív eljárásokat a konfliktuskezelésben, amelyek megakadályozzák az egyéni stresszállapotok kialakulását

Módszereink, előkészületek

Az általunk megtervezett és szervezett tréningek, szervezetfejlesztési programok hatékonyságának alapját az Előkészítési szakasz képezi. Az itt feltárt információk szolgáltatják a megfelelő inputot a tréningprogramok felépítéséhez. Az Előkészítési szakaszt követi a Felkészülés fázisa, amelyet a Lebonyolítás, majd egy olyan Visszajelzés követ, amelynek írásos anyaga a szervezet számára a későbbiek során mintegy továbblépési segédletként is szolgál.


Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355