Ügyfélszolgálati munkatársak képzése

Az Ügyfélszolgálati tréning célja

  • a hatékony ügyfélkezelés elsajátítása
  • az ügyfélmegtartás erősítése kritikus szituációkban is
  • a kommunikációs eszköztár fejlesztése
  • az ügyfél pontos megértése, a félreértések elkerülése
  • saját álláspont határozott, meggyőző, de ugyanakkor empatikus képviselete
  • reklamációk professzionális kezelése
  • információk könnyen érthető közvetítése
  • pontos, célratörő kérdezés

Mindennek érdekében az Ügyfélszolgálati tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!

Ügyfélszolgálati tréning
Lehetséges témakörök

  • A minőségi ügyfélszolgálat alapjai, a folyamatok fontossága
  • Az ügyféltípusok és megfelelő kezelésük
  • Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere
  • Az ügyfélkezeléshez szükséges kommunikáció alapjai
  • A hallgatás és meghallgatás, azaz az aktív figyelem
  • A hatékony kérdezéstechnika
  • Az érthető szakmai érvelés
  • A konfliktushelyzet felismerése és kezelése
  • A problémamegoldás gyakorlata
  • Reklamációkezelés
  • A problémák és a stressz kapcsolata; a stressz hatásai
  • A kifogások típusai és kezelésük
  • Az értékesítésben és az ügyfélszerzésben betöltött szerep

Módszerek a tréning során

Integrált tréningmódszer, amelynek elemei a következők:

  • Egyéni, páros feldolgozások
  • Tesztek, kérdőívek
  • Szituációs gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Kis- és nagycsoportos műhelymunka (brainstorming, elemzés, értékelés)
  • Kompetenciafejlesztési modul
  • Folyamatos tréneri visszajelzés
  • Interaktív tréneri prezentáció, elméletek rövid bemutatása

Szolgáltatásunk tartalma az Ügyfélszolgálati tréning esetében

1. Az Ügyfélszolgálati tréning során elsőként felmérjük az igényeket. Ennek érdekében

  • Interjúzunk a HR vezetővel (képzésekért felelős vezetővel)
  • Interjúzunk a tréningprogramon résztvevők egy szűkebb csoportjával
  • Interjúzunk a vezetéssel, hogy átlássuk a fejlesztési program mögötti célt, hogy mit szeretne elérni a szervezet a tréningprogram(ok) által
  • Online tesztek, mérések elvégzésére is van lehetőség

2. Az igények felmérést követően cégre szabott programot alakítunk ki:

  • cégre szabott feladatok és gyakorlatok
  • munkafüzet elkészítése
  • forgatókönyv kialakítása

3. A tréning megtartását követően

  • írásos összefoglalót készítünk a tréningen tapasztaltakról, az elért eredményekről
  • az összefoglalót csoport szinten fogalmazzuk meg
  • az összefoglaló mellett megfogalmazzuk további fejlesztési javaslatainkat
  • visszajelzést adunk a leírtakról, s ez alkalommal tudunk választ adni a további felmerülő kérdésekre


Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355