Üzleti protokoll

A tréning célja

A tréning célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a róluk alkotott első benyomást tudatosan alakítani, pozitív benyomást kelteni egy-egy találkozó, meeting során, avagy kollégaként, egy-egy meghívott vendég, stb. társaságában.

Így a tréning célja, hogy a telefonos megkeresések, személyes találkozások során fontos protokolláris előírásokra készítse fel a résztvevőket: a névjegy átadásától a tárgyalás levezetéséig.

Az üzleti protokollban kifejezetten nagy szerepe van a nemzeti kultúrának, így igény esetén ezt a szempontot is érvényesítjük a felkészítésben.

A tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!

Mi érhető el a Üzleti protokoll tréning által?

Az üzleti protokoll fejlesztését követően:

  • fejlődhet telefonálási készségünk
  • képessé válhatunk az üzleti beszélgetések megfelelő indítására
  • a megfelelő módon tudunk cselekedni: a megbeszélés megkezdésétől a találkozó zárásáig
  • pozitív első benyomást tudunk tenni üzleti partnereinkre, stb.

Módszereink, előkészületek

Az általunk megtervezett és szervezett tréningek, szervezetfejlesztési programok hatékonyságának alapját az Előkészítési szakasz képezi. Az itt feltárt információk szolgáltatják a megfelelő inputot a tréningprogramok felépítéséhez. Az Előkészítési szakaszt követi a Felkészülés fázisa, amelyet a Lebonyolítás, majd egy olyan Visszajelzés követ, amelynek írásos anyaga a szervezet számára a későbbiek során mintegy továbblépési segédletként is szolgál.


Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kolléganőnket, Villám Orsolyát!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu | Telefon: +36 30 261 2184 vagy +36 1 887 2355