Vezetői fejlesztések: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISzK-re alapozva

Cím: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISzK-re alapozvaKommunikáció, konfliktuskezelés

Várható időpont: 2018-ban
Időtartam: 1 napos nyílt tréning, (9.00-17.00)
A tréning részvételi díja: 45.000 Ft + ÁFA/fő
Tréner: Tóth Diána Evelin
Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A részvételi díj tartalmazza az ebédet, valamint a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.


A Kommunikáció, konfliktuskezelés tréning tematikája

Bemutatkozás, bevezetés

Mi a magatartás?

  • A magatartás megismerése és jellemzői
  • Marston modell

A DiSzK – Személyiség Profil Rendszer

„Teszt”

DiSzK magatartási dimenziók megismerése

  • D Domináns
  • I – Ismerkedő / Interaktív
  • Sz – Szilárd / Stabilizáló
  • K – Kompetens / Körültekintő

Személyes hatékonyság növelése

  • Kommunikáció a DISzK alapján
  • Konfliktusos helyzetek kezelése a DISzK segítségével

Kulcsok a kapcsolattartáshoz

  • Együttműködés a csoporton belül
  • Munkahelyi kommunikációs helyzetek
  • Vezetői kommunikáció: feladatok kiosztása és kontrolling

Klasszikus profilminták

Trénerünk háttere, tapasztalata

“Több mint 20 éve toth_diana_evelinfoglalkozom toborzással és kiválasztással. A toborzás, munkerő-kölcsönzés, a szolgáltatás értékesítése mind munkámhoz tartozott. Toborzó és munkaerő-kölcsönző cégeknél töltöttem be vezetői szerepet, majd pedig belső coachként és trénerként kezdtem el dolgozni. Közel 6000 főt fejlesztettem ezen a területen. Tisztában vagyok a mai magyarországi munkaerőpiaci helyzettel, a toborzás és a kiválasztás nehézségeivel. Azért alakítottuk ki ezt a programot, mert úgy gondoljuk, a csoport tudása erősebb, mint az egyes egyéneké, s így könnyebben találunk megoldást a problémás helyzetekben.”  (Tóth Diána Evelin)

Részletes információ a tréningről

„Hiába mondom, nem érti…”
„Nem értem, mi a baja, csak kértem tőle…”
„Megőrjít ez az ember…”

Került már hasonló kommunikációs helyzetbe?

Adódott már úgy konfliktusa, hogy nem is értette, honnan indult ki az egész?

Ha igen, akkor várjunk tréningünkön, hogy választ kapjon rá, miért alakult is, s elkerülje, avagy mielőbb megoldja ezeket a helyzeteket.

Kiknek javasoljuk a tréninget?

A tréninget ajánljuk mindazoknak, akik emberekkel együttműködve élnek – dolgoznak nap, mint nap: vezetőként, kollégaként, értékesítőként, szolgáltatóként, stb.

A Kommunikáció, konfliktuskezelés tréning célja

E rendszer ismeretével önmagunk és mások viselkedésének, kommunikációjának, helyzetkezelésének jobb megismerése és másokra gyakorolt hatása segítségével eredményesebb kommunikációt és kapcsolatot tudunk ápolni mind munkahelyi környezetben, mind otthon.

Várható eredmények

A tréninget követően a résztvevők

  • Képesek lesznek azonosítani saját és mások viselkedésmintáját
  • Képessé válnak meghatározni saját és mások kommunikációs, viselkedési erősségeit és nehézségeit
  • Képesek lesznek fokozni hatékonyságukat az együttműködésben, kommunikációban, konfliktusos helyzetek rendezésében, a másokkal való kapcsolattartásban

Miért előnyös nekem, ha ismerem a DISzK dimenzióit?

A rendszer ismerete önmagában is hatékony eszköz, de speciális munkahelyi csoportokban további értékeit lehet felfedezni a csapatépítés során vagy a vezetői készségek fejlesztésében, legyen szó a csoporton belüli kommunikációról, konfliktusos helyzetek kezeléséről, egymás megértéséről, információátadás módszeréről, stb. A dimenziók ismerete segít továbbá az értékesítési folyamatokban vagy akár az ügyfélszolgálaton ügyfelekkel való kapcsolattartásban.

Alkalmazott módszerek

  • teszt
  • brainstorming, nagycsoportos workshop
  • szituációs gyakorlatok
  • interaktív tréneri prezentáció

 


Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégánkhoz, Villám Orsolyához!

Villám Orsolya

info@treningakademia.hu

Telefon: + 36 30 261 2184 | +36 1 887 2355


Tréningek hasonló témában


Összefoglaló információk
Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISzK-re alapozva
E rendszer ismeretével önmagunk és mások viselkedésének, kommunikációjának, helyzetkezelésének jobb megismerése és másokra gyakorolt hatása segítségével eredményesebb kommunikációt és kapcsolatot tudunk ápolni mind munkahelyi környezetben, mind otthon.
Kezdés: 09/03/2017
Erzsébet körút 7.
Budapest
1073