A 0. beszélgetés tulajdonképpen a probléma feltárásáé. A következőkre számíthat ekkor:
- A coachee, azaz az ügyfél, valamint a megrendelő (HR munkatárs, coachee vezetője) is elmondhatja igényeit, elvárásait a folyamattal kapcsolatban.
- Ezen az ülésen a coach és a coachee mellett a megrendelő is jelen van.
- A 0. beszélgetés végére a coach letisztázza a felekkel, hogy a folyamat végére miben állapodnak meg, milyen célt tűznek ki. A cél kitűzése érdekében folyamatosan kérdez, hogy a lehető legjobban tisztázza és konkretizálja a felek elképzelését. Amennyiben egy adott témakörben a coaching műfaja nem lenne megfelelő, úgy azt jelezzük, s javaslatot teszünk a megfelelő módszerre.
- A 0. beszélgetés végén arra is választ tudunk adni, hogy várhatóan milyen hosszú lesz a coaching folyamat.
- Ez az alkalom tökéletes arra is, hogy a coachee fel tudja mérni, szívesen dolgozna-e az adott coach-csal. A 0. beszélgetés végén kérjük véleményét és elköteleződését.
A coaching folyamat zárásakor ugyanazon felek vannak jelen, akik a 0. beszélgetésen is. Fontos, hogy a Megrendelőt is tájékoztassuk a folyamat előrehaladásáról, azonban az etikai elveket mindig figyelembe vesszük, ezért van jelen minden fél az értékelés során is.
További, bővebb információ:
- A coaching műfaja
- A coaching hossza
- A coach kiválasztása
- Executive coaching
- Business és Life coaching
- Skill coaching
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |