Értékesítés tréning (A coaching-típusú értékesítés eszközei)

Értékesítés tréning

A tréning célja, hogy a résztvevők megismerjék és megértsék az értékesítés gyorsuló evolúcióját, amely szerint az "irritáló ügynökök" és az "agitáló tanácsadók" helyett a termékek és szolgáltatások kínálatában tájékozott vevőknek "inspiráló sales coach-okra" van szükségük, elsajátítsák a coaching-típusú értékesítés eszközeit.

Az értékesítés tréning tartalma

  • a jelen és a jövő ideális értékesítője: hogyan váljunk agitáló tanácsadóból konzultatív, inspiráló sales coach-csá?
  • ügyfélkarakterisztika, avagy mire reagál egy Piros (domináns) típus és melyek a hívószavai egy Kék (rendszerező) ügyfélnek?
  • Cialdini 6-hatás módszertana, avagy mi az a 6 eszköz, amit érdemes alkalmaznunk a hatékony és ügyfélbarát értékesítésben?
  • a coaching-típusú értékesítés eszközei: egyedi kérdezéstechnika és erőszakmentes kommunikáció. Hogyan adja el az ügyfél a terméket/szolgáltatást saját magának?
  • kifogáskezelési módszertan: hogyan tudhatom meg, hogy az ügyfél valós vagy ál-kifogást hoz?

Kiknek javasoljuk a értékesítés tréninget?

  • értékesítési és biztosítási tanácsadóknak
  • területi képviselőknek, vezetőknek
  • személyes ügyfélszolgálatban vagy call-centerben dolgozó munkatársaknak
  • kis és középvállalkozás vezetőinek

A képzés célja, hogy a résztvevők

  • felismerjék és beazonosítsák az ügyfél karakterét és az eredményesen használható hívószakat
  • tudatosan alkalmazzák Cialdini 6-hatás módszertanát
  • képesek legyenek az introvertált vagy extrovertált értékesítési stílusukat ambivertálttá alakítani
  • elsajátítsák a coaching-típusú értékesítés eszközeit (stratégiai utánzás, őszinte, értő figyelem, kérdezéstechnika, stb.)
  • tudatossá tegyék és használják az erőszakmentes, asszertív és a mediációs technikákon alapuló szükségletfeltáró kommunikáció elemeit
  • egyedileg és könnyedén kezeljék egy ügyfél kifogásait
  • képesek legyenek megalkotni a saját "miért"-jüket, értékesítői küldetésüket, amelyre a vevők rá tudnak kapcsolódni
  • szituációs gyakorlatokon keresztül begyakorolják az új értékesítési technológiát

A program végére a résztvevők képessé válnak

  • testreszabni és irányítani az értékesítési coaching folyamatát
  • erős önreflexióval kontrollálni és moderálni a saját kommunikációs stílusukat
  • tudatosan változtatni az értelmezési stílusukon annak érdekében, hogy könnyedén kezeljék a visszautasításokat
  • a "kaméleon-hatás" elérésére, melynek segítségével könnyebben egymásra hangolódnak a vevővel
  • értő figyelmmel felmérni és megérteni a vevő igényeit
  • a "push"-technika helyett tudatosan alkalmazni a "pull"-technikát és a konzultatív értékesítés elemeit

Alkalmazott módszerek

  • interaktív tréneri prezentáció – max. 25%
  • csoportos gyakorlatok
  • szituációs és helyzetgyakorlatok

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégánkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809
Tekintse meg a Soter® Intézménycsoport felnőttképzési tanfolyam kínálatát is!