A tréning címe: Értékesítés tréning
A képzés helyszíne:
1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A tréning célja, hogy a résztvevők megismerjék és megértsék az értékesítés gyorsuló evolúcióját, amely szerint az "irritáló ügynökök" és az "agitáló tanácsadók" helyett a termékek és szolgáltatások kínálatában tájékozott vevőknek "inspiráló sales coach-okra" van szükségük, elsajátítsák a coaching-típusú értékesítés eszközeit.
Kérjen ajánlatot céges tréningre! Nyílt tréningjeink vállalati tréning formában is elérhetőek. A tréningek kihelyezve, a Soter-Line tréningtermében vagy online is megvalósíthatók! Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!
Értékesítés tréning – Időpontok, árak
csütörtök
08:00 - 12:00
Tréningakadémia
75.000 Ft +Áfa
Értékesítés tréning | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
Online Értékesítés tréning időpontok, árak
hétfő, szerda
08:00 - 12:00
Zoom
75.000 Ft +Áfa
Online tréningjeinket minimum 6 fő esetén indítjuk! Maximális létszám: 10 fő.
Az Értékesítési tréning tematikája
- a jelen és a jövő ideális értékesítője: hogyan váljunk agitáló tanácsadóból konzultatív, inspiráló sales coach-csá?
- ügyfélkarakterisztika avagy mire reagál egy Piros (domináns) típus és melyek a hívószavai egy Kék (rendszerező) ügyfélnek?
- Cialdini 6-hatás módszertana, avagy mi az a 6 eszköz, amit érdemes alkalmaznunk a hatékony és ügyfélbarát értékesítésben?
- a coaching-típusú értékesítés eszközei: egyedi kérdezéstechnika és erőszakmentes kommunikáció. Hogyan adja el az ügyfél a terméket/szolgáltatást saját magának?
- kifogáskezelési módszertan: hogyan tudhatom meg, hogy az ügyfél valós vagy ál-kifogást hoz?
Kiknek javasoljuk a Értékesítési tréninget?
- értékesítési és biztosítási tanácsadóknak
- területi képviselőknek, vezetőknek
- személyes ügyfélszolgálatban vagy call-centerben dolgozó munkatársaknak
- kis és középvállalkozás vezetőinek
A képzés célja, hogy a résztvevők...
- felismerjék és beazonosítsák az ügyfél karakterét és az eredményesen használható hívószakat
- tudatosan alkalmazzák Cialdini 6-hatás módszertanát
- képesek legyenek az introvertált vagy extrovertált értékesítési stílusukat ambivertálttá alakítani
- elsajátítsák a coaching-típusú értékesítés eszközeit (stratégiai utánzás, őszinte, értő figyelem, kérdezéstechnika, stb.)
- tudatossá tegyék és használják az erőszakmentes, asszertív és a mediációs technikákon alapuló szükségletfeltáró kommunikáció elemeit
- egyedileg és könnyedén kezeljék egy ügyfél kifogásait
- képesek legyenek megalkotni a saját "miért"-jüket, értékesítői küldetésüket, amelyre a vevők rá tudnak kapcsolódni
- szituációs gyakorlatokon keresztül begyakorolják az új értékesítési technológiát
A program végére a résztvevők képessé válnak...
- testreszabni és irányítani az értékesítési coaching folyamatát
- erős önreflexióval kontrollálni és moderálni a saját kommunikációs stílusukat
- tudatosan változtatni az értelmezési stílusukon annak érdekében, hogy könnyedén kezeljék a visszautasításokat
- a "kaméleon-hatás" elérésére, melynek segítségével könnyebben egymásra hangolódnak a vevővel
- értő figyelmmel felmérni és megérteni a vevő igényeit
- a "push"-technika helyett tudatosan alkalmazni a "pull"-technikát és a konzultatív értékesítés elemeit
Alkalmazott módszerek
- interaktív tréneri prezentáció – max. 25%
- csoportos gyakorlatok
- szituációs és helyzetgyakorlatok
Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon hozzánk bizalommal!


Tréningek kapcsolódó témákban
-
Értékesítés – Célcsoport kiválasztása, megkeresése, első tárgyalások
-
Értékesítés: Hideghívás, telesales
-
Tárgyalástechnika tréning
-
Asszertív kommunikáció