4 napos intenzív akvizíciós tréning – Értékesítési fortélyok a személyes és telefonos sales világában

A jó hideg-hívás nem bonyolult, nem erőltetett, nem akadozik, és amennyire lehet, az ügyfélhez igazodik.

Az értékesítést NEM lehet csak elméletben tanulni, hanem be kell gyakorolni.

Intenzív telesales tréningünkön a hangsúly a begyakorláson van!

A képzés óraszáma: 4*8 óra

Résztvevők száma képzésenként: maximum 12 fő

A képzési csomagban felsorolt 4 tréning nap együtt és külön-külön is megrendelhető. Amennyiben együttesen kerül megbízásra, úgy két tréner szakmai tapasztalatával gazdagodik az adott szervezet.

Kinek ajánljuk a tréninget?

Kezdő és haladó értékesítőknek. Leendő értékesítőknek, akiknek komoly céljaik vannak. Régi motorosoknak, akik megújulásra vágynak és maximalistáknak, a hatékonyság megszállottjainak.

Mire lesz képes, aki elvégzi a képzést?

A képzés során a résztvevők elsajátítják az értékesítés hatékony metodikáját, a „hogyanokra” kapnak választ. Képessé válnak haszon érvelni a termékről, amit értékesítenek. Magabiztosan vezetik a tárgyalást a sikeres értékesítésig – mind személyesen, mind telefonon. Az ellenvetések nem riasztják meg őket, hiszen kész válasszal tudják azokat hatékonyan kezelni. 

A képzési csomag felépítése:

1. nap: Értékesítés a gyakorlatban

  • A sikeres, eredményorientált tárgyalás felépítése.
  • Az értékesítési szituáció során az elsődleges a bizalmi légkör megteremtése, mely nagy hangsúlyt kap a programon.
  • A képzés során a résztvevő elsajátítja az értékesítés hatékony metodikáját, a „hogyanokra” kap választ.

Fókuszban: a kérdezéstechnika

  • kérdéstípusok,
  • a személyes ajánlattétel,
  • a kifogáskezelés,
  • keresztértékesítés,
  • ajánlás kérése
  • ügyfélélményt erősítő zárási technikák.

2. nap: Asszertív kommunikáció a gyakorlatban

A kommunikáció az emberi élet szükségszerű velejárója. Nem lehet nem kommunikálni. Ha sikeres emberi kapcsolatokat akarunk építeni, ha hatékonyan és eredményesen akarjuk végezni munkánkat, hatékonyan és eredményesen kell Az üzenet önmagában összetett rendszer.

A siker a tudatos kommunikáció segítségével érhető el, melynek vannak általános törvényszerűségei, alapjai tanulhatók, és gyakorlat teszi a mestert, amikor az adott helyzetben, adott partnerrel, adott cél érdekében kommunikálunk.

  • Önérvényesítés
  • Win-win helyzet kialakítása
  • logikus, lényegretörő fogalmazás
  • bizalom kiépítése

3/a nap: Hatékony telefonálás technika (meglévő ügyfél bázis esetén)

Gyakorlatorientált képzési nap, ahol a telefonálással kapcsolatos, gyakran negatív érzések kezelését követően a résztvevők képesek lesznek a saját területükre vonatkozóan megfogalmazni a hívásuk célját és megtanulják a telefonon történő tárgyalás praktikáit, fortélyait, hatékony felépítését. Megtanulnak jól kérdezni, megtanulják az elutasításokat kezelni és vonalban maradni.

3/b nap: Akvizíciós, hideghívás telefonálás technika tréning

A hideghívás lépéseinek megismerése

A hatékony telefonos script írás-műhelymunka.

A megszerzett elméleti tudást követően a résztvevők kidolgozzák a hívások során felmerülő lehetséges ellenvetésekre adott válaszaikat, melyeket be tudnak építeni telefonos scriptjükbe. Továbbá magukkal viszik azt a technikát, amivel meg tudják ragadni, fenn tudják tartani a figyelmet telefonon. A kapuőrök, titkárnők, portások kezelésére, működő muníciókkal távoznak a tréningről.

Hiszem, hogy csupán néhányan születnek telefonos értékesítőnek. Ezt a szakmát is tanulni kell és tanulni lehet!

4. nap: On the job telefonálás tréning

Minden résztvevő a saját telefonos listáját dolgozza fel tréneri támogatás mellett. A folyamatos visszajelzéseknek köszönhetően lépésről lépésre csiszolják telefonos kommunikációjukat a résztvevők. Ennek hatására a résztvevők tudatába kerülnek az erősségeiknek és rávilágítást kapnak a fejlesztendő területeikre, melyeket már tudatosan tudnak építeni.

Miben vagyunk egyediek?

Mindkét trénerünk multinacionális környezetben szerezte tapasztalatát, és több száz résztvevőt támogatott értékesítési tevékenysége közben, hogy ne csak jók legyenek, hanem a legjobbak munkájuk során. Lehetőség van a tréningeken megtanultakat „on the job”, azaz a valós munka során utánkövetni, és az egyéni visszajelzések mentén fejlődni.

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és hamarosan megkeressük!

Kérjen ajánlatot céges tréningre! Nyílt tréningjeink vállalati tréning formában is elérhetőek. A tréningek kihelyezve, a Soter-Line tréningtermében vagy online is megvalósíthatók! Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!


 

Értékesítési fortélyok a személyes és telefonos sales világában – Időpontok, árak

 
2022.05.09. - 2022.05.30.
Oktatási napok
május 9.,16.,23.,30.
(hétfői napok)
Oktatási időpont
08:00 - 12:00
Helyszín
Tréningakadémia
Részvételi díj
180.000 Ft +Áfa
| Soter Group
Értékesítési fortélyok a személyes és telefonos sales világában | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.

Trénereink:

Veress Emese | Soft skill tréner, coach, szervezetfejlesztő, 10+ év bankszakmai és vezetői tapasztalattal.

„Hiszek az életem végéig tartó tanulásban. Hiszek a másképp gondolkodásban, ebben példaképem Steve Jobs szavaival élve: „Nem igazán érdekel, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Nekem az számít, hogy este mikor lefekszem, tudjam, hogy valami csodálatosat alkottunk”. Számomra ez a csoda a tréning teremben lelhető meg.”

Referenciák:

  • OTP Bank Nyrt.
  • Takarékbank Zrt.
  • BS Plastic
  • Szigü Cégcsoport
  • Pesti Építő Zrt.
  • Adójel Könyvelőiroda Kft.

Kiemelt szakterületei

  • tárgyalástechnika
  • vezetőképzés
  • asszertív kommunikáció
  • önismeret
  • prezentációs technikák
  • együttműködés fejlesztése

Marján-Szekeres Zsanett | coach, tréner, kommunikációs tanácsadó

Trénerként hiszek abban, hogy az ember alapvetően kíváncsi és érdeklődő, képes a tanulásra és a fejlődésre, mely folyamatot leginkább az érdekes, gyakorlatias módszerek segíthetik – ezért köteleztem el magam a hatékony és eredményes tapasztalati tanulás mellett. 

Kiemelt szakterületei

  • Ügyfélszolgálati tréningek
  • Ügyfélakvizíció
  • Konfliktuskezelés
  • Önismeret, EQ
  • Asszertív kommunikáció
  • Döntéshozás, vezetői alapismeretek

Főbb referenciái

  • FHB Bank
  • Telenor Magyarország
  • K&H Bank
  • Biatorbágyi Preimer Outlet
  • Humánoperátor Zrt.

Ajánlatkérés, érdeklődés

Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon hozzánk bizalommal!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809
Sarkadi Réka
Tréningszervező
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2317
+36 30 261 2184