Értékesítési LEAN menedzsment tréning

imagesCím: A Sales Performance LEAN menedzsment tréning

Várható időpont: 2019. október 29. (9.00 – 17.00 között)
A tréning részvételi díja: 60.000 Ft + ÁFA/fő
Tréner: Walter Attila
Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A nyugati vállalati kultúrák egyik fő alapelve, a LEAN menedzsment lényegében az eredmények és a hatékonyság növelése, a veszteségek csökkentése.
Összegezve:
– a lehető legkevesebb erőforrás felhasználásával,
– a lehető legkisebb veszteség mellett,
– a lehető legnagyobb profit elérése.

Visszajelzéseink alapján egy 1-5 ig terjedő skálán 4,75 pontot kap már évek óta, és témája közkedvelt a mai üzleti világban.

Időgazdálkodás tréning elégedettségmérő skála


Az Értékesítési LEAN menedzsment tréning temaikája 

  • Az értékteremtés folyamatának LEAN szemléletű megközelítése.
    A SALES szerepe (illeszkedési lehetőségei) az értékteremtő folyamatban.
    Az érték (vevői) és a veszteség értelmezése a SALES folyamatban.
  • LEAN az értékesítési folyamatban, a veszteségforrások feltárása.
  • LEAN szemlélet alkalmazása az értékesítési folyamat kialakításában és alkalmazásában.
  • Az igény alapú  SALES és technikák szerepe a LEAN értékesítési folyamatban.
  • További LEAN fejlesztési és alkalmazási lehetőségei a SALES PERFORMANCE-ban.
  • LEAN eszközök, módszerek ismertetése.
  • SALES MANAGEMENT LEAN környezetben.

 

Trénerünk háttere, tapasztalata

walterWalter Attila 25 éve dolgozik multinacionális és KKV környezetben trénerként, 12 éve, mint coach.
Saját sales tapasztalata mellett évtizedes tapasztalata van értékesítés-támogatásban és értékesítési menedzsment támogatásban.
LEAN és KAIZEN managerként lean szemléletű képzéseket tartott -elsősorban-gyártó szektorban, s részt vett LEAN, illetve TPS (Toyota Production System) bevezetésében, pl értékesítési területre is.
Fő szakterületei: a sales, a sales management, a személyes- és vezetői eredményesség-  fejlesztése, a teljesítménymenedzsment, projektmenedzsment, prezentáció, moderáció és konfliktuskezelés.

Milyen változások várhatóak a tréning után?

  • A LEAN eszközök, módszerek ismerete erősíti a szakmai magabiztosságot, ami segíti a LEAN környezetben való értékesítést, ezzel is bővítheti a piaci lehetőségek körét.
  • A feldolgozott témák hozzájárulhatnak az értékesítő munkatársak attitűdformálásához, ez növelheti a tudatos munkavégzést, ami csökkenti a frusztrációból fakadó motiváció- és energiavesztést.
  • A tréningen elsajátított ismeretek, készségek beépülése a mindennapi gyakorlatba, csökkentheti a felesleges munkavégzést, ami jó hatással lehet a személyes eredményesség növekedésére.

Miért jó a Sales, ha LEAN?

A cég haszna:
Az idő és költséghatékony üzleti folyamatok növelik az ügyfélmegtartás lehetőségét, ez növelheti a lojális ügyfelek számát, ami támogatja a cég piaci stabilitását.

A munkatársak effektivitása növekszik, ezáltal csökken a Burn Out kockázat, s csökkenhet a fluktuáció.

A lehető legkevesebb ráfordítással, a lehető legkisebb megtérülési rátával a lehető legnagyobb forgalom érhető el.
Az üzleti partner haszna:
Az olajozott ügyfélkiszolgálási folyamatok biztonságérzetet keltenek, csökkentik a beszállítói kitettséget.

Az ügyfélkapcsolat LEAN szemléletűvé alakítása, kifelé is hitelessé teheti a teljeskörű LEAN rendszert, ami inspirálhatja partnerét, hogy alkalmazza ezt a saját beszerzési, illetve értékteremtési folyamatára, ezzel jelentősen javíthatja a saját hatékonyságát.

A kiszámítható ügyintézéssel partnere időt, energiát takarít meg a beszerzési folyamat során, ezzel javulhat a saját eredményessége.

Az értékesítő haszna:
Jelentősen csökken a felesleges munkavégzés, ami csökkenti a frusztrációt és stresszes helyzeteket, ami önmagában is könnyebbé teszi  a munkavégzést.

A korábbi frusztrációs helyzetek kezeléséből felszabaduló idő és energia a saját rekreációra is fordítható, ami javítja az életminőségét.

Érzékelhetően nő az egyéni eredményesség, s ez jó hatással van a motivációra, így megvalósíthatja saját egyéni céljait.

Az Értékesítői LEAN menedzsment tréning során alkalmazott módszerek

  • interaktív előadás – max. 30-35%
  • időgazdálkodási teszt, felismerések, önismeret
  • időgazdálkodási gyakorlatok
  • csoportos feladatmegoldás
  • strukturált tapasztalat-megosztás

Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégáinkhoz!

 

Ormosi Bonifác

ormosi.bonifac@soterline.hu

Szalai Dóra

szalai.dora@soterline.hu

Telefon: +36 1 887 2375 és +36 30 260 3825