Érzelmi intelligencia tréning

ei_2 (1)

Cím: Érzelmi intelligencia tréning

Időpont: 2018. november 13. (9.00 – 17.00)

Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
Tréner: Tóth Diána Evelin
A tréning részvételi díja: 60.000 Ft + ÁFA / fő

A részvételi díj tartalmazza az ebéd és a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható sütemények, ásványvíz és kávé árát.

A tréning célja, hogy fejlessze a résztvevők érzelmi intelligenciához köthető kompetenciáit, ezzel támogatva mindennapi munka során fellépő érzelmi túlterheléssel való megküzdést. A fejlesztés hatására a résztvevők kiegyensúlyozottabbá válnak, jobban boldogulnak mások és önmaguk érzelmi viszonyulásának megértésében. A tréning egyik fő célja, hogy a tréningező az EQ fejlesztésén keresztül több erőforrást szabadítson fel további, a mindennapi munka során lényeges kompetencia terület fejlesztésére.


Az érzelmi intelligencia tréning tematikája

I. Az érzelmi intelligencia alapja

  • IQ és EQ fogalma, jelentősége, és a különbségek
  • Milyen helyzetekben használjuk őket?
  • Az EQ mérhetősége és fejlesztési lehetőségei

Én-tudatosság

  • Belső állapotaink, preferenciáink, erőforrásaink és intuícióink megismerése
  • Aktuális érzelmi intelligencia feltérképezés és elemzése
  • Az önbizalom szerepe a munkavégzésben, és összefüggései az EQ-val
  • Fejlesztési lehetőségek meghatározása

II. Önreflexió a személyes érzelmi struktúrában

Az önszabályozás

  • Belső állapotunk elemzésének és tudatos kezelésének képessége
  • Az önszabályozás eszközei és lépései: önkontroll, alkalmazkodás, innováció

Motiváció

  • Motivációk fajtái, saját motivációink meghatározása
  • Egyéni és csoportos motivációk, és ezek összehangolása
  • Az optimizmus fogalma és hatékonyságnövelő szerepe

III. Érzelmi intelligencia, mint eszköztár

Célállítás

  • Célállítás folyamata – a kemény célok megfogalmazása
  • Hogyan segít az EQ a célok felismerésénél és felállításánál?

Empátia

  • Mások érzelmeinek felismerése, megértése és elfogadása
  • Odafigyelés másokra: az értő figyelem alapjai
  • Kié a probléma? – a bevonódás elkerülése
  • Mások megértésének kifejezése: megerősítés, tisztázó kérdések, az érzelmek és gondolatok visszatükrözése

Társas készségek – szociális kompetenciák

  • Hogyan befolyásolja az EQ a kapcsolatépítést és az együttműködést
  • Az összhang kialakítása idegenekkel – a könnyed csevegés képessége
  • Testre szabott kommunikáció a más személyiségtípusokkal
  • Asszertív konfliktuskezelés, és az én-üzenetek szerepe konfliktushelyzetben

Trénerünk háttere, tapasztalata

toth_diana_evelinA munkahelyi konformitást, mint az üzleti hatékonyság alapértékét több mint 20 éve támogatom különféle személyiség központú programokkal. Vezetői szerepvállalásommal, tréneri és coaching tapasztalatommal már közel 6000 főt fejlesztettem. Sok éves tapasztalatommal naprakész, életszerű és hatékony válaszokat adok a hazai munkakultúra nehézségeivel küzdő cégeknek, munkavállalóknak. A stresszt hatékony feldolgozására, a konfliktuskezelésre és a céltudatos és önérvényesítő kommunikációra épülő programjaim a résztvevőket egyaránt fejleszti üzleti és magánéleti helyzetekben is.” (Tóth Diána Evelin)

Kinek ajánljuk tréningünket?

A tréninget beosztástól függetlenül ajánljuk mindenkinek, aki további fejlődését az EQ és a hozzá fűződő kompetenciák fejlesztésében látja, vagy aki szeretné empatikus készségeit fejleszteni, mely elengedhetetlen a csapatmunkához, a társas és munkahelyi kapcsolatok kialakításához és fenntartásához. A tréning során elsősorban az értelmezés, elemzés és a fejlesztendő területek fókuszálása történik meg, a résztvevők későbbi, egyéni munkájának eredménye lehet a konkrét előrelépés, fejlődés.
Kis és nagycsoportos eszmecserék, szituációs helyzetek megélése, elemzése, tesztek kitöltése, és pszichodráma eszköztár alapú feladatok segítik a résztvevőket a kitűzött célok elérésében.

Az érzelmi intelligencia tréninget leginkább azoknak ajánljuk,

  • akik új csapatba kerültek és minél előbb szeretnének hatékony tagjává válni a közösségnek,
  • akiknek fontos az érzelmi kiegyensúlyozottság, hiszen mindennapi feladataik közé tartozik a delegálás, motiválás és egyéb vezetői kompetencia területek
  • aki szeretné önismereti eszközökön keresztül érzelmileg tehermentesíteni a mindennapjait

A tréning célja, hogy a résztvevők

  • felismerjék saját érzelmi működésük főbb mechanizmusait
  • megtanulják azonosítani a kommunikáció alapját jelentő érzelmek szerepét
  • megtanulják az értő figyelem alapjait
  • érzelmekre fordított figyelmüket tudatosítsák és ezzel megalapozzák a self-coaching vezetői módszertanát

Várható eredmények

  • A személyes EQ részletes megismerésével a résztvevők magabiztosabban, eredményesebben tudnak majd boldogulni az érzelmileg megterhelő munkakörnyezetben (ügyfél-kapcsolattartás, panaszkezelés, vezetői visszajelzés adása, stb.).
  • A tréninget követően a résztvevő önbizalma fejlődik, ezáltal a társas interakciók során sokkal könnyebben lesz képes azonosulni a kommunikációs partnere álláspontjával, ami számos olyan kompetencia területet segít, mint például a konfliktuskezelés, motiválás, coaching szemléletű vezetés.

Alkalmazott módszerek

  • interaktív előadás – max. 25-30 %
  • egyéni, páros és csoportos gyakorlatok
  • szituációs gyakorlatok

 


Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégáinkhoz!

Csiszkó Boglárka
tréningszervező
Tel.: 36 1 / 887 – 2317
E-mail: csiszko.boglarka@soterline.hu

ormosi-bonifac-120x160

Ormosi Bonifác

ormosi.bonifac@soterline.hu

Telefon: +36 1 887 2375 és +36 30 260 3825


Tréningek kapcsolódó témákban