A tréning célja
- hogy megmutassa a résztvevőknek az alapvető FB marketing fogásokat
- olyan technikák és módszerek megismertetése a résztvevőkkel, melyek segítségével olyan hirdetéseket és kampányokat tudnak létrehozni, amelyek sokkal hatékonyabban fogják elérni a célközönséget
- gyakorlatok/feladatok segítségével végigvezesse a résztvevőket egy-egy hirdetés vagy kampány buktatóin
A tréning pontos célját Önökkel egyeztetve határozzuk meg minden esetben!

Mi érhető el a Facebook marketing tréning által?
A Facebook marketing tréning az alábbi területekre tud hatással lenni:
- A résztvevők érteni fogják a FB marketing alapjait, érteni fogják a különbségeket a hirdetéstípusok között
- A résztvevők könnyedén el tudják indítani FB oldalukon a hatékony kommunikációt
- A résztvevők hirdetései és kampányai nagyobb eredménnyel fognak futni
Módszereink, előkészületek
Az általunk megtervezett és szervezett tréningek, szervezetfejlesztési programok hatékonyságának alapját az Előkészítési szakasz képezi. Az itt feltárt információk szolgáltatják a megfelelő inputot a tréningprogramok felépítéséhez. Az Előkészítési szakaszt követi a Felkészülés fázisa, amelyet a Lebonyolítás, majd egy olyan Visszajelzés követ, amelynek írásos anyaga a szervezet számára a későbbiek során mintegy továbblépési segédletként is szolgál.
Az Előkészítés során célunk, hogy minél jobban megismerjük a résztvevőket, hozzájuk tudjuk igazítani a forgatókönyvet. Ezek segítenek abban, hogy lássuk, milyen típusú program a leginkább megfelelő az adott helyzetben, hogyan építsük fel az adott programot, továbbá mely trénerünk, szakemberünk tudná a lehető legjobban megoldani az adott szervezeti kihívást.
Az előkészítési, átvilágítási szakaszban alkalmazható módszerek
- Interjú a HR vezetővel (képzésekért felelős vezetővel)
- Interjú a tréningprogram végleges programjának kialakításában részt vevő kollégák egy szűkebb csoportjával
- Interjú a fejlesztésben részt vevő csoportok vezetőjével/vezetőivel
- Kérdőív a résztvevők széles körével
- Online tesztek, mérések
- Megfigyelések
- Próbavásárlások
Felkészülés
A programokat cégre, illetve adott csoportra szabjuk. A felkészülés során:
- Véglegesítjük a szükséges elméleti hátteret
- Meghatározzuk az elmélet és gyakorlat arányát
- Kidolgozzuk a gyakorlatokat, megírjuk a szituációs gyakorlatokat, szerepjátékokat
- Kidolgozzuk a részletes forgatókönyvet
- Adott esetben jegyzetet, munkafüzetet készítünk
A tréningprogram lebonyolítása, alkalmazott módszerek
Integrált tréningmódszer, amelynek elemei a következők:
- Egyéni, páros feldolgozások
- Szituációs gyakorlatok
- Helyzetgyakorlatok
- Videotechnika
- Kompetenciafejlesztési modul
- Interaktív tréneri prezentáció, elméletek rövid bemutatása
Képzéseink, fejlesztéseink során a T-csoportos, önismereti alapokon nyugvó, saját élmény feldolgozására helyezzük a hangsúlyt. Az adott eszköz megválasztása minden esetben a csoport felméréskori helyzetétől, kompetencia szintjétől, tapasztalatától, stb. függ.
A Facebook marketing programot követően
- írásos összefoglalót készítünk a tréningen tapasztaltakról, a csoport előre haladásáról, az elért eredményekről
- az összefoglalót csoport szinten fogalmazzuk meg
- az összefoglaló mellett megfogalmazzuk további fejlesztési javaslatainkat, amelyeket az interjúk, a cég működésének és a fejlesztés során tapasztaltaknak a figyelembe vételével készítünk el
- visszajelzést adunk a leírtakról, s ez alkalommal tudunk választ adni a további felmerülő kérdésekre
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Ormosi P. Bonifác
tréningszervező
Tel.: +36 30 260 3825 | +36 1 887 2375
E-mail: ormosi.bonifac@soterline.hu