A kommunikáció szerepe a szervezet sikerességében

Cím: A kommunikáció szerepe a szervezet sikerességében – a reputáció értéke
Időpont: 2016. november 17. (17.30-20.00)
Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
Előadó: Győrfi Pál
A tréning részvételi díja: 4.000 Ft + ÁFA/fő, azaz bruttó 5.080 Ft/fő

„Mentőtiszt, mentálhigiénikus, PR-szakember. A HIETE Mentőtiszti Kar elvégzése után a Sekommunikáció - gypmmelweis Egyetem Mentálhigiéne Tanszékén folytatott tanulmányokat. PR szakképesítését a Skull Kommunikációs Iskolában szerezte meg. A mentés, betegellátás évei után egy multinacionális gyógyszeripari vállalat alkalmazásában tapasztalatokat szerzett az értékesítés, a marketing, majd a termék, szolgáltatás és vállalati PR területén. 2001-től az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és PR-vezetőjeként, a szóvivői tevékenységen túl, az intézmény összes belső és külső kommunikációs tevékenységét szervezi, felügyeli. Számos képzési formában oktat, tanácsadóként tevékenykedik. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola és a Nyugat-magyarországi Egyetem címzetes docense, a Magyar Köztársasági Ezüst Érdemkereszt, valamint rangos szakmai díjak birtokosa. Nős, négy gyermek édesapja.”


                                                                                                  Győrfi Pál
                                                                                       kommunikációs és PR- igazgató
Országos Mentőszolgálat

Rendhagyó előadássorozatunk részeként olyan témák kidolgozását és nagyközönséggel való megismertetését tűztük ki célul, melyek nem csupán az egyes szakterületek képviselőinek szólnak, hanem egyaránt érdekesek lehetnek az „utca emberének” is. Olyan témákat vetünk fel az interaktív előadások keretében, melyek folyamatosan aktuálisak és egyben érdekfeszítőek is. Mindezt az adott témában folyamatosan tevékenykedő, ismert és elismert személyek segítségével tárjuk a nyilvánosság elé.

Ennek kapcsán az első előadás a kommunikáció szerepéről, annak fontosságáról szól, és a nyilvánosság előtt történő megszólalásokhoz szolgál útmutatóval az érdeklődők számára.

A kommunikáció szerepe a szervezet sikerességében – a reputáció értéke 

  • A kommunikáció ereje
    • Aktív és reaktív megnyilvánulások
    • Stratégia – a céloktól az eszközökig
  • Cégképviselet mesterfokon
    • Mit mondhatunk és mit nem, ha nyilatkoznunk kell?
    • Asszertív viselkedés a non-verbális kommunikációban, azaz a magabiztos fellépés
  • Kényes kérdések kezelése

Kiknek ajánljuk:

Előadásunkat mindazoknak ajánljuk, akik szeretnének többet hallani arról,

  • hogyan alkalmazható a leghatékonyabban a kommunikáció a való életben
  • hogyan formálható egy cégről kialakított kép a kommunikáció segítségével
  • milyen „szabályai” vannak a nyilatkozattételnek
  • hogyan érdemes viselkedni egy interjú, felszólalás alkalmával, hogy a lehető legmagabiztosabb képet mutassuk a nyilvánosság felé

Meghallgathatják mindezt egy könnyed délutáni program keretében, ahol napjaink talán legtöbbet nyilatkozó személye, Győrfi Pál mutatja be Önöknek a kommunikáció mesterfogásait!

 


Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégánkhoz, Loboda Magdolnához!

loboda.magdolna@soterline.hu

Telefon: +36 30 664 0548 | +36 1 887 2358