Konfliktuskezelési tréningünk a legkedveltebb tréningjeink egyike.
Elégedettségmérőink alapján a képzés egy 1-5 ig terjedő skálán 4,85 pontot kap már évek óta.
Kérjen ajánlatot céges tréningre! Nyílt tréningjeink vállalati tréning formában is elérhetőek. A tréningek kihelyezve, a Soter-Line tréningtermében vagy online is megvalósíthatók! Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!
Konfliktuskezelés tréning – Időpontok, árak
csütörtök
09:00 - 17:00
Tréningakadémia
75.000 Ft +Áfa
Konfliktuskezelés tréning | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
A Konfliktuskezelés tréning tematikája
A konfliktuskezelés alapjai
- Mi a konfliktus?
- Nyitó beszélgetés, esetmegosztás – ahogy most kezelem a konfliktusaimat.
- Thomas Kilmann teszt – milyen a konfliktuskezelési stílusom?
Konfliktusok a gyakorlatban
- Miért is jó nekünk a konfliktus?
- Konfliktus források megértése
- Konfliktusok meg-/feloldásának módszerei
- Konfliktusok eszkalációjának folyamata és a "beavatkozási" lehetőségek
Konflkituskezelés kommunikációs eszközei
- A kommunikáció és a konfliktus
- Az erőszakmentes kommunikáció
- megfigyelés
- érzés
- szükséglet
- kérés
- Közléssorompók
- Én üzenet és jellegzetes hibái
A konfrontáló én-üzenetek adásával belső feszültségek feldolgozására és ezen keresztül csapatépítésre is lehetőség nyílik. A határok kialakításához és megtartásához a NEM-et mondás készségét fejlesztjük, mely mind szervezeti, mind egyéni szinten gyenge készségnek számít a tréningtapasztalatokban.
Trénerünk háttere, tapasztalata
Tóth Annamária – tréner, tanácsadó, kommunikációs szakember
Kiemelt szakterületei
- ügyfélszolgálati képzés
- vezetőképzés
- stressz- és konfliktuskezelés
- kommunikációfejlesztés
- HR típusú képzések
Főbb referenciái
- Agri-Corn Kft.
- Nemzeti Eszközkezelő Zrt.
- Pro-M Zrt.
- ASG Kft.
- Ivanics Group
Kiknek szól a Konfliktuskezelés tréning?
Olyan személyeknek javasoljuk a programot, akik többször figyelték már meg, hogy elhúzódó, megoldatlan konfliktusaik vannak; képtelenek érdekeiket érvényesíteni konfliktusaik során; s folytonosan úgy érzik, vesztettek egy konfliktusos helyzetben.
Mi a Konfliktuskezelés tréning célja?
A tréning célja, hogy a résztvevők készségszinten elsajátítsák a hatékony és eredményes konfliktuskezeléshez szükséges eszközöket. Ennek érdekében a fő hangsúlyt arra helyezzük, hogy a résztvevők az egyes módszereket alaposan megismerjék, megértsék és begyakorolják annak érdekében, hogy a munkahelyre visszatérve azonnal rátérhessenek a hallottak, gyakoroltak alkalmazására. Konkrét, releváns esetpéldákat dolgoznak fel és oldanak meg, valamint személyre szabott akcióterveket dolgoznak ki a tanultak átültetésére.
Várható eredmények a képzés után:
- könnyebben fogja felismerni és tudatosítani a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait
- képes lesz megfelelő módszert találni a konfliktus mielőbbi megoldására
- magabiztosabban fogja uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedését
- képes lesz tanulni konfliktusaiból, hogy ugyanazt a hibát/problémát többször ne kövesse el
- építő módon tudja majd felhasználni a konfliktusokat
- képes lesz elébe menni bizonyos konfliktusoknak
A konfliktuskezelés képzés során alkalmazott módszerek
- Egyéni feldolgozások
- Tesztek
- Strukturált gyakorlatok
- Helyzetgyakorlatok
- Kis- és nagycsoportos feldolgozás
- Interaktív tréneri prezentáció - max. 25-30%
Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon hozzánk bizalommal!


Tréningek kapcsolódó témában
- Időgazdálkodás
- Konfliktusok kezelése – Vezetővel, kollégával, partnerrel
- Munkatársi Burnout megelőzése - Felkészítés vezetőknek
- Stresszkezelés program – Egyéni fejlesztés, vezetői szerep a csoportok támogatásában
- Vezetői fejlesztések: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISzK-re alapozva