Konfliktuskezelés tréning

A tréning címe: Konfliktuskezelés tréning
A képzés helyszíne: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

English version
Click here for english!
Kattintson angol verzióért!

Konfliktuskezelés tréningKonfliktuskezelési tréningünk a legkedveltebb tréningjeink egyike.

Elégedettségmérőink alapján a képzés egy 1-5 ig terjedő skálán 4,85 pontot kap már évek óta.

Konfliktuskezelés tréning, konfliktuskezelés képzés elégedettségmérő skála

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és hamarosan megkeressük!

Kérjen ajánlatot céges tréningre! Nyílt tréningjeink vállalati tréning formában is elérhetőek. A tréningek kihelyezve, a Soter-Line tréningtermében vagy online is megvalósíthatók! Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!


 

Konfliktuskezelés tréning – Időpontok, árak

 
Szervezés alatt.
Oktatási nap
csütörtök
Oktatási időpont
09:00 - 17:00
Helyszín
Tréningakadémia
Részvételi díj
75.000 Ft +Áfa
| Soter Group
Konfliktuskezelés tréning | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A Konfliktuskezelés tréning tematikája

A konfliktuskezelés alapjai

  • Mi a konfliktus?
  • Nyitó beszélgetés, esetmegosztás – ahogy most kezelem a konfliktusaimat.
  • Thomas Kilmann teszt – milyen a konfliktuskezelési stílusom?

Konfliktusok a gyakorlatban

  • Miért is jó nekünk a konfliktus?
  • Konfliktus források megértése
  • Konfliktusok meg-/feloldásának módszerei
  • Konfliktusok eszkalációjának folyamata és a "beavatkozási" lehetőségek

Konflkituskezelés kommunikációs eszközei

  • A kommunikáció és a konfliktus
  • Az erőszakmentes kommunikáció
    • megfigyelés
    • érzés
    • szükséglet
    • kérés
  • Közléssorompók
  • Én üzenet és jellegzetes hibái

A konfrontáló én-üzenetek adásával belső feszültségek feldolgozására és ezen keresztül csapatépítésre is lehetőség nyílik. A határok kialakításához és megtartásához a NEM-et mondás készségét fejlesztjük, mely mind szervezeti, mind egyéni szinten gyenge készségnek számít a tréningtapasztalatokban.

Trénerünk háttere, tapasztalata
Tóth Annamária – tréner, tanácsadó, kommunikációs szakember

Kiemelt szakterületei

  • ügyfélszolgálati képzés
  • vezetőképzés
  • stressz- és konfliktuskezelés
  • kommunikációfejlesztés
  • HR típusú képzések

Főbb referenciái

  • Agri-Corn Kft.
  • Nemzeti Eszközkezelő Zrt.
  • Pro-M Zrt.
  • ASG Kft.
  • Ivanics Group

Tárgyalástechnika tréner: Tóth Annamária

Kiknek szól a Konfliktuskezelés tréning?

Olyan személyeknek javasoljuk a programot, akik többször figyelték már meg, hogy elhúzódó, megoldatlan konfliktusaik vannak; képtelenek érdekeiket érvényesíteni konfliktusaik során; s folytonosan úgy érzik, vesztettek egy konfliktusos helyzetben.

Mi a Konfliktuskezelés tréning célja?

A tréning célja, hogy a résztvevők készségszinten elsajátítsák a hatékony és eredményes konfliktuskezeléshez szükséges eszközöket. Ennek érdekében a fő hangsúlyt arra helyezzük, hogy a résztvevők az egyes módszereket alaposan megismerjék, megértsék és begyakorolják annak érdekében, hogy a munkahelyre visszatérve azonnal rátérhessenek a hallottak, gyakoroltak alkalmazására. Konkrét, releváns esetpéldákat dolgoznak fel és oldanak meg, valamint személyre szabott akcióterveket dolgoznak ki a tanultak átültetésére.

Várható eredmények a képzés után:

  • könnyebben fogja felismerni és tudatosítani a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait
  • képes lesz megfelelő módszert találni a konfliktus mielőbbi megoldására
  • magabiztosabban fogja uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedését
  • képes lesz tanulni konfliktusaiból, hogy ugyanazt a hibát/problémát többször ne kövesse el
  • építő módon tudja majd felhasználni a konfliktusokat
  • képes lesz elébe menni bizonyos konfliktusoknak

A konfliktuskezelés képzés során alkalmazott módszerek

  • Egyéni feldolgozások
  • Tesztek
  • Strukturált gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Kis- és nagycsoportos feldolgozás
  • Interaktív tréneri prezentáció - max. 25-30%