Munkaerőmágnes tréning – Megtartás és Employer branding

A tréning címe: Munkaerőmágnes – Megtartás és Employer branding
A képzés helyszíne: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

megtartasA tréning célja, hogy a résztvevők egy tapasztalt szakember segítségével tekintsék át a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetet, és meghatározzák a hagyományos toborzást kiváltó lehetőségeket, különös tekintettel a munkáltatói márkaépítésre.

A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát is.

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és hamarosan megkeressük!

Kérjen ajánlatot céges tréningre! Nyílt tréningjeink vállalati tréning formában is elérhetőek. A tréningek kihelyezve, a Soter-Line tréningtermében vagy online is megvalósíthatók! Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!


 

Munkaerőmágnes – Megtartás és Employer branding – Időpontok, árak

 
Szervezés alatt!
Oktatási nap
-
Oktatási időpont
08:00 - 12:00
Helyszín
Tréningakadémia
Részvételi díj
- Ft +Áfa
| Soter Group
Munkaerőmágnes – Megtartás és Employer branding | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A Megtartás és Employer branding képzés tematikája

  • Kitekintés az aktuális munkaerőpiaci helyzetre
    • A megdöbbentő statisztikák...
    • ...és ami a számok mögött van
    • Hogyan tovább, mi várható?
    • A munkaerőhiány és a fluktuáció - lehetséges ellenszerek
  • Toborzás vs megtartás
    • Mit tehetünk, ha nem válnak be a toborzás hagyományos eszközei?
    • A megtartás az új toborzás
    • A szervezeti szemléletformálás pszichológiája és lépései
  • Munkáltatói márka
    • Mi az a munkáltatói márka, és hogyan építsük fel?
    • Költségek - milyen költségekkel számoljunk a munkáltatói márkaépítésnél?
    • Kinek a feladata, milyen hatás- és felelősségkörökkel jár?
    • Értékteremtő első lépések
    • Belső megoldások
    • Fogadtatás
  • Kezdjük az alapoktól - Tudásmegosztás és közös brainstorming a résztvevőkkel
    • Employer branding - bevált módszerek
    • Hogyan építsünk munkáltatói márkát egy nagyvállalatnál, és mivel dolgozhat egy kkv?
    • Nem kerül semmibe, mégis a legdrágább
    • Konkrét esetek, sikertörténetek és buktatók

Kiknek szól a tréning?

  • Szakmai vezetőknek és HR szakembernek
  • Cégvezetőknek, akik szeretnék megtartani munkavállalóikat és vonzóvá tenni cégüket az új munkatársak számára

A tréning célja, hogy a résztvevők

  • Megismerjék, hogy milyen előnyökkel járhat a szervezeti szemléletváltás és az employer branding a vállalatuk életében
  • Átfogó és rendszerezett összképet alakítsanak ki a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetről, különös tekintettel a munkaerőhiány és a fluktuáció okozta vállalatok közötti versenyhelyzetre
  • Megtudják, mekkora idő-, energia- és anyagi ráfordítás szükséges a munkáltatói márkaépítésre
  • Felismerjék a megtartásban lévő potenciált - és erre jó példákat és megoldásokat ismerjenek meg

Várható eredmények

  • A résztvevők ötleteket kapnak arra, hogy kialakítsanak egy vállalaton belüli munkaerő-megtartó programot
  • Megismerik a fluktuációt befolyásoló tényezőket és a hagyományos toborzási módszerek hátulütőit
  • Ízelítőt kapnak abból, hogy mivel jár a szervezeti szemléletváltás, és hogyan indulhat el az employer branding cégen belül
  • Ötleteket kapnak a munkáltatói márkaépítésre

Alkalmazott módszerek

  • interaktív tréneri prezentáció
  • esettanulmányok feldolgozása
  • tudásmegosztás és brainstorming a résztvevőkkel

Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon hozzánk bizalommal!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809
Sarkadi Réka
Tréningszervező
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2317
+36 30 261 2184

Tréningek kapcsolódó témákban