A tréning címe: Munkaerőmágnes – Megtartás és Employer branding
A képzés helyszíne: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát is.
Munkaerőmágnes – Megtartás és Employer branding időpontok, árak
-
9:00 - 17:00
Tréningakadémia
- Ft +Áfa
Munkaerőmágnes – Megtartás és Employer branding | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
Tréningjeinket minimum 6 fő esetén indítjuk! Maximális létszám: 10 fő.
A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.
A Megtartás és Employer branding képzés tematikája
- Kitekintés az aktuális munkaerőpiaci helyzetre
- A megdöbbentő statisztikák...
- ...és ami a számok mögött van
- Hogyan tovább, mi várható?
- A munkaerőhiány és a fluktuáció - lehetséges ellenszerek
- Toborzás vs megtartás
- Mit tehetünk, ha nem válnak be a toborzás hagyományos eszközei?
- A megtartás az új toborzás
- A szervezeti szemléletformálás pszichológiája és lépései
- Munkáltatói márka
- Mi az a munkáltatói márka, és hogyan építsük fel?
- Költségek - milyen költségekkel számoljunk a munkáltatói márkaépítésnél?
- Kinek a feladata, milyen hatás- és felelősségkörökkel jár?
- Értékteremtő első lépések
- Belső megoldások
- Fogadtatás
- Kezdjük az alapoktól - Tudásmegosztás és közös brainstorming a résztvevőkkel
- Employer branding - bevált módszerek
- Hogyan építsünk munkáltatói márkát egy nagyvállalatnál, és mivel dolgozhat egy kkv?
- Nem kerül semmibe, mégis a legdrágább
- Konkrét esetek, sikertörténetek és buktatók
Trénerünk háttere, tapasztalata
“Több mint 20 éve foglalkozom toborzással és kiválasztással. A toborzás, munkerő-kölcsönzés, a szolgáltatás értékesítése mind munkámhoz tartozott. Toborzó és munkaerő-kölcsönző cégeknél töltöttem be vezetői szerepet, majd pedig belső coachként és trénerként kezdtem el dolgozni. Közel 6000 főt fejlesztettem ezen a területen. Tisztában vagyok a mai magyarországi munkaerőpiaci helyzettel, a toborzás és a kiválasztás nehézségeivel. Azért alakítottuk ki ezt a programot, mert úgy gondoljuk, a csoport tudása erősebb, mint az egyes egyéneké, s így könnyebben találunk megoldást a problémás helyzetekben.” (Tóth Diána Evelin)
Kiknek szól a tréning?
- Szakmai vezetőknek és HR szakembernek
- Cégvezetőknek, akik szeretnék megtartani munkavállalóikat és vonzóvá tenni cégüket az új munkatársak számára
A tréning célja, hogy a résztvevők
- Megismerjék, hogy milyen előnyökkel járhat a szervezeti szemléletváltás és az employer branding a vállalatuk életében
- Átfogó és rendszerezett összképet alakítsanak ki a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetről, különös tekintettel a munkaerőhiány és a fluktuáció okozta vállalatok közötti versenyhelyzetre
- Megtudják, mekkora idő-, energia- és anyagi ráfordítás szükséges a munkáltatói márkaépítésre
- Felismerjék a megtartásban lévő potenciált - és erre jó példákat és megoldásokat ismerjenek meg
Várható eredmények
- A résztvevők ötleteket kapnak arra, hogy kialakítsanak egy vállalaton belüli munkaerő-megtartó programot
- Megismerik a fluktuációt befolyásoló tényezőket és a hagyományos toborzási módszerek hátulütőit
- Ízelítőt kapnak abból, hogy mivel jár a szervezeti szemléletváltás, és hogyan indulhat el az employer branding cégen belül
- Ötleteket kapnak a munkáltatói márkaépítésre
Alkalmazott módszerek
- interaktív tréneri prezentáció
- esettanulmányok feldolgozása
- tudásmegosztás és brainstorming a résztvevőkkel
Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégánkhoz!
Gáspár Zsóka |
---|
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 |
Tréningszervező |