„Nem elég profinak lenni, annak is kell látszani”,
avagy protokoll és viselkedéskultúra az üzleti életben
Első benyomást nem lehet még egyszer tenni. Ennek ellenére van, hogy már az első benyomás előtt van nulladik típusú találkozásunk. …Mivel a saját jól felfogott érdekünkben nagyon nem mindegy, hogy ezek milyen végkimenetelűek, jobb rá tudatosan felkészülni.
A protokoll és viselkedéskultúra tréningen szó lesz többek között arról, hogy:
- Mennyire tudjuk jól értékesíteni magunkat?
- Mennyire vagyunk értelem- illetve érzelem vezéreltek?
- Milyen hibákat követünk el az üzleti életben a szóbeli és írásbeli kommunikációnk során?
- Vannak-e varázsszavak, amelyek használatával eltérő lesz a megítélésünk?
- Miért van szükség stílusos megjelenésre?
- Mit üzen a testbeszédünk üzletfeleink számára?
- Mely tulajdonságok, képességek a hitelességünk építőkövei?