Toborzási technikák tréning

A tréning címe: Toborzási technikák tréning
A képzés helyszíne: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.


Toborzási technikák tréningÚjfajta toborzási technikák, trendek, munkaerőhiány, csoportos és egyéni megoldások.

Tréningünket céges megkeresésre, kihelyezett formában is megtartjuk. Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!

 

Toborzási technikák tréning – Időpontok, árak

 
Szervezés alatt!
Oktatási nap
csütörtök
Oktatási időpont
08:00 - 12:00
Helyszín
Tréningakadémia
Részvételi díj
60.000 Ft +Áfa
| Soter Group
Toborzási technikák tréning | Soter Tréningakadémia | Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A Toborzási technikák tréning tematikája

I. Trendek a toborzásban - módszertani és generációs különbségek (Y és Z generáció)

II. Employer branding - A vállalat eladása, vonzóvá tétele

  • költségesebb és kevésbé költséges megoldások
  • amit egy kkv is megengedhet magának
  • különböznek a kkv-k és a multik? mit tanulhatnának egymástól?
  • vonzóság: a vállalatok nem csak egymással, hanem a külföldi konkurenciával versenyeznek
  • reputáció menedzsment

III. Toborzási csatornák

  • eddig ismert csatornák újragondolása
  • social media (SM) lehetőségei
  • HR eszmecserék

IV. Fizikai és szellemi munkavállalók toborzása

  • helyszíni adottságok
  • célcsoport meghatározása
  • kommunikációs csatornák ezen a területen
  • mit ígérjen és tartson be a vállalat

V. A munkavállalók megtartása

  • Employer branding
  • a kollégák, a vezető szerepe
  • a munkáltató feladata
  • fizetés, juttatás, belső és külső motiváció
  • csapat és munkakörnyezet

Kiknek szól a tréning?

Elsősorban toborzással foglalkozó HR-eseknek és azoknak a vezetőknek, akik cégüknél a munkaerő toborzásával, kiválasztásával foglalkoznak.

A tréning célja

Programunk során az a célunk, hogy bemutassuk a legújabb toborzási trendeket. Feltérképeztük mind a hazai, mind a környező országok munkaerőpiacát, s megosztjuk a résztvevőkkel, milyen technikákkal milyen eredményt lehet elérni, mi számít elavultnak, illetve mi válhat be.

Várható eredmények:

  • a résztvevők meg tudják határozni, hogy az ő vállalatuknak mely toborzási technikák a legcélravezetőbbek
  • megismerik a toborzás csatornáit, azok előnyeit és hátulütőit
  • eszközöket ismernek meg, mellyel vállalatukat vonzóvá tehetik a jelentkezők számára
  • képesek lesznek a generációs különbségek figyelembe vételével meghirdetni a pozíciókat

Alkalmazott módszerek

  • Strukturált gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Egyéni és páros gyakorlatok, visszajelzések
  • Kis- és nagycsoportos feldolgozás
  • Interaktív tréneri prezentáció – max. 25-30%