Toborzási technikák

A tréning címe: Toborzási technikák tréning
A képzés helyszíne: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.



Toborzási technikák tréningÚjfajta toborzási technikák, trendek, munkaerőhiány, csoportos és egyéni megoldások.


 

Toborzási technikák tréning időpontok, árak

 
Szervezés alatt!
Oktatási nap
csütörtök
Oktatási időpont
9:00 - 16:00
Helyszín
Tréningakadémia
Részvételi díj
60.000 Ft +Áfa
| Soter Group
Toborzási technikák tréning | Soter Tréningakadémia | Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
 

Tréningjeinket minimum 6 fő esetén indítjuk! Maximális létszám: 10 fő.
A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.


A Toborzási technikák tréning tematikája

I. Trendek a toborzásban - módszertani és generációs különbségek (Y és Z generáció)

II. Employer branding - A vállalat eladása, vonzóvá tétele

  • költségesebb és kevésbé költséges megoldások
  • amit egy kkv is megengedhet magának
  • különböznek a kkv-k és a multik? mit tanulhatnának egymástól?
  • vonzóság: a vállalatok nem csak egymással, hanem a külföldi konkurenciával versenyeznek
  • reputáció menedzsment

III. Toborzási csatornák

  • eddig ismert csatornák újragondolása
  • social media (SM) lehetőségei
  • HR eszmecserék

IV. Fizikai és szellemi munkavállalók toborzása

  • helyszíni adottságok
  • célcsoport meghatározása
  • kommunikációs csatornák ezen a területen
  • mit ígérjen és tartson be a vállalat

V. A munkavállalók megtartása

  • Employer branding
  • a kollégák, a vezető szerepe
  • a munkáltató feladata
  • fizetés, juttatás, belső és külső motiváció
  • csapat és munkakörnyezet

Kiknek szól a tréning?

Elsősorban toborzással foglalkozó HR-eseknek és azoknak a vezetőknek, akik cégüknél a munkaerő toborzásával, kiválasztásával foglalkoznak.

A tréning célja

Programunk során az a célunk, hogy bemutassuk a legújabb toborzási trendeket. Feltérképeztük mind a hazai, mind a környező országok munkaerőpiacát, s megosztjuk a résztvevőkkel, milyen technikákkal milyen eredményt lehet elérni, mi számít elavultnak, illetve mi válhat be.

Várható eredmények:

  • a résztvevők meg tudják határozni, hogy az ő vállalatuknak mely toborzási technikák a legcélravezetőbbek
  • megismerik a toborzás csatornáit, azok előnyeit és hátulütőit
  • eszközöket ismernek meg, mellyel vállalatukat vonzóvá tehetik a jelentkezők számára
  • képesek lesznek a generációs különbségek figyelembe vételével meghirdetni a pozíciókat

Alkalmazott módszerek

  • Strukturált gyakorlatok
  • Helyzetgyakorlatok
  • Egyéni és páros gyakorlatok, visszajelzések
  • Kis- és nagycsoportos feldolgozás
  • Interaktív tréneri prezentáció – max. 25-30%