A résztvevő a programegység/modul elvégzésével átfogó képet kap a minőségi ügyfélszolgálati munka sajátosságairól. Megismeri a folyamatokat és a munka elvégzéséhez szükséges alapkészségeket egyaránt. A cél a - tudatos és professzionális ügyfélkezeléshez - alapvetően szükséges szemlélet kialakítása. A résztvevő a gyakorlatainak és önértékelő kérdőíveinek segítségével megismerkedik saját, egyéni adottságaival, felméri személyes készségkompetenciáinak sajátosságait, erősségeit, valamint fejlesztésre váró pontjait.
A modul témakörei
- A minőségi ügyfélszolgálat alapjai
- Folyamatorientáció
- Gondolkodásmód és viszonyulás kérdése
- Együttműködés a csapatban
- Lojalitás
- Ügyfélszolgálat felsőfokon
- A meggyőzés képessége
- Empátia-a beleérzés képessége
- Külső és belső ügyfelek
- Irányíthatóság és szabálykövetési készség
- Hatékony időmenedzselés a munkafolyamatokban
- Adminisztratív pontosság és rendszerben való gondolkodás
- Cél- és feladatorientáltság
- Kapcsolatteremtő készség
- Az érzelmi és szociális intelligencia tudatos alkalmazása az ügyfélkapcsolatokban
- Ügyfélkapcsolati helyzetek és dialógusok tudatos irányítása
- A legjobb megoldások bevezetésének lehetőségei és határai
- Esettanulmány feldolgozása
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!
Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |