Ügyfélszolgálati képzés – 1. modul: A minőségi ügyfélszolgálat

A résztvevő a programegység/modul elvégzésével átfogó képet kap a minőségi ügyfélszolgálati munka sajátosságairól. Megismeri a folyamatokat és a munka elvégzéséhez szükséges alapkészségeket egyaránt. A cél a - tudatos és professzionális ügyfélkezeléshez - alapvetően szükséges szemlélet kialakítása. A résztvevő a gyakorlatainak és önértékelő kérdőíveinek segítségével megismerkedik saját, egyéni adottságaival, felméri személyes készségkompetenciáinak sajátosságait, erősségeit, valamint fejlesztésre váró pontjait.

A modul témakörei

  • A minőségi ügyfélszolgálat alapjai
  • Folyamatorientáció
  • Gondolkodásmód és viszonyulás kérdése
  • Együttműködés a csapatban
  • Lojalitás
  • Ügyfélszolgálat felsőfokon
  • A meggyőzés képessége
  • Empátia-a beleérzés képessége
  • Külső és belső ügyfelek
  • Irányíthatóság és szabálykövetési készség
  • Hatékony időmenedzselés a munkafolyamatokban
  • Adminisztratív pontosság és rendszerben való gondolkodás
  • Cél- és feladatorientáltság
  • Kapcsolatteremtő készség
  • Az érzelmi és szociális intelligencia tudatos alkalmazása az ügyfélkapcsolatokban
  • Ügyfélkapcsolati helyzetek és dialógusok tudatos irányítása
  • A legjobb megoldások bevezetésének lehetőségei és határai
  • Esettanulmány feldolgozása

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809