Ügyfélszolgálati képzés – 2. modul: A szervezet és az ügyfelek elvárásai

 

A modul célja, hogy a résztvevő megismerje az ügyfélszolgálat elhelyezkedését, kiemelt szerepét, fontosságát a mai világban. Megtanulja azt is, hogy az ügyfélkezelési munka során hogyan mozoghat a különböző viszonyulási rendszerekben. További cél, hogy a résztvevő ismeretei bővüljenek a kommunikáció témakörének alapismeretein túl a szervezet elvárási rendszerével kapcsolatban. Szükséges, hogy fejlődjenek készségei a kommunikáció és a konfliktuskezelés terén is.

A modul témakörei

  • Az ügyfélszolgálat helye egy szervezetben
  • Ügyfélszolgálati dolgozó helyzetének sajátosságai
  • Értékesítésben és az ügyfélszerzésben betöltött szerep
  • Az ügyfélkezeléshez szükséges kommunikáció alapjai
  • Ügyféltípusok és megfelelő kezelésük
  • Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere
  • Szociális szerepstruktúrák
  • Elvárási rendszerek
  • Esettanulmányok
  • Az ügyfelek igényei
  • Az igények feltérképezése
  • Kommunikációs viszonyulás
  • Demonstratív gyakorlat
  • Konfliktushelyzet felismerése és kezelése
  • Problémamegoldás gyakorlata
  • A problémák és a stressz kapcsolata; a stressz hatásai

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809