Ügyfélszolgálati képzés – 3. modul: Ügyfélkezelés módszertana

A modul célja, hogy a résztvevő mélyebben megismerje az ügyfélkezelés gyakorlati módszereit, és hogy tudjon alkalmazkodni az ügyfélkezelési elvárásokhoz mindegyik kommunikációs csatorna figyelembevételével. E modulban a benyomáskeltéstől a zárásig számos módszertani elemet kell elsajátítania. A modul jelentős része készségfejlesztés, amely az ügyfélszolgálati munka hatékonyságát javítja.

A modul témakörei

  • Ügyfélszolgálati szemlélet a gyakorlatban
  • Magatartási alapvetések
  • Asszertivitás
  • A motivációs struktúrák megértése
  • Az együttműködő kommunikáció
  • Írásbeliség
  • Személyes kapcsolat
  • Telefonos ügyfélkezelés
  • Kapcsolatfelvétel nehézségei
  • Bejövő és kimenő aktivitás
  • Megjelenéstől a benyomáskeltésig
  • Gyakorlatok
  • Időgazdálkodás az ügyfélszolgálaton
  • Demonstratív szemléltetés
  • Zárási technikák
  • Kapcsolattartási formák

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809