A modul célja, hogy a résztvevő mélyebben megismerje az ügyfélkezelés gyakorlati módszereit, és hogy tudjon alkalmazkodni az ügyfélkezelési elvárásokhoz mindegyik kommunikációs csatorna figyelembevételével. E modulban a benyomáskeltéstől a zárásig számos módszertani elemet kell elsajátítania. A modul jelentős része készségfejlesztés, amely az ügyfélszolgálati munka hatékonyságát javítja.
A modul témakörei
- Ügyfélszolgálati szemlélet a gyakorlatban
- Magatartási alapvetések
- Asszertivitás
- A motivációs struktúrák megértése
- Az együttműködő kommunikáció
- Írásbeliség
- Személyes kapcsolat
- Telefonos ügyfélkezelés
- Kapcsolatfelvétel nehézségei
- Bejövő és kimenő aktivitás
- Megjelenéstől a benyomáskeltésig
- Gyakorlatok
- Időgazdálkodás az ügyfélszolgálaton
- Demonstratív szemléltetés
- Zárási technikák
- Kapcsolattartási formák
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |