A modul célja, hogy a résztvevő megismerje a kommunikáció területén alkalmazott legmodernebb és leghatékonyabb módszereket, módszertanokat. További cél, hogy – miután a kérdezési módszerektől kezdve egészen az ellenállások kérdésköréig szert tesz a szükséges ismeretekre – jártasságot szerezzen a dialógusvezetésben. A speciális, avagy különleges területeket érintő témákra is kitérünk annak érdekében, hogy a résztvevő a legnehezebb helyzetekben is alkalmazni tudja az elsajátítottakat.
A modul témakörei
- A hatékony kommunikáció
- Ügyfélszolgálati verbális és non-verbális kommunikációs megoldások/stratégiák alkalmazása
- Pozitív hangvétel
- Hallgatás és meghallgatás,
azaz az aktív figyelem - Kommunikációs folyamatok
- A nem-verbális kommunikáció
- A verbális kommunikáció és a protokoll
- Hatékony kérdezéstechnika
- Kérdezéstechnikai módszertanok
- Értékesítés bekapcsolódása
- Érthető szakmai érvelés
- Meggyőzési technikák
- Érvelési rendszerek
- Információ átadásának korlátai
- Ellenvetések és kifogások kezelése
- Tisztességtelen kommunikációs stílusok kezelése
- Különleges ügykezelési esetek
- Komplex gyakorlat az ügyfélszolgálati kommunikációhoz
- Ügyfélközpontú kommunikációs stílus
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |