Ügyfélszolgálati képzés – 4. modul: Ügyfélkapcsolati kommunikáció protokollja

A modul célja, hogy a résztvevő megismerje a kommunikáció területén alkalmazott legmodernebb és leghatékonyabb módszereket, módszertanokat. További cél, hogy – miután a kérdezési módszerektől kezdve egészen az ellenállások kérdésköréig szert tesz a szükséges ismeretekre – jártasságot szerezzen a dialógusvezetésben. A speciális, avagy különleges területeket érintő témákra is kitérünk annak érdekében, hogy a résztvevő a legnehezebb helyzetekben is alkalmazni tudja az elsajátítottakat.

A modul témakörei

  • A hatékony kommunikáció
  • Ügyfélszolgálati verbális és non-verbális kommunikációs megoldások/stratégiák alkalmazása
  • Pozitív hangvétel
  • Hallgatás és meghallgatás,
    azaz az aktív figyelem
  • Kommunikációs folyamatok
  • A nem-verbális kommunikáció
  • A verbális kommunikáció és a protokoll
  • Hatékony kérdezéstechnika
  • Kérdezéstechnikai módszertanok
  • Értékesítés bekapcsolódása
  • Érthető szakmai érvelés
  • Meggyőzési technikák
  • Érvelési rendszerek
  • Információ átadásának korlátai
  • Ellenvetések és kifogások kezelése
  • Tisztességtelen kommunikációs stílusok kezelése
  • Különleges ügykezelési esetek
  • Komplex gyakorlat az ügyfélszolgálati kommunikációhoz
  • Ügyfélközpontú kommunikációs stílus

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809