A tréning címe: Ügyfélszolgálati munkatársak továbbképzése
A képzés helyszíne:
1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A reklamáció a legnagyobb érték
és a reklamáló Ügyfelet meg kell becsülni! – ez Önöknél is alapelv?
Ön is úgy gondolja, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs megjelenése, kommunikációja döntően befolyásolja a vállalatról kialakított képet?
Kérjen ajánlatot céges tréningre! Nyílt tréningjeink vállalati tréning formában is elérhetőek. A tréningek kihelyezve, a Soter-Line tréningtermében vagy online is megvalósíthatók! Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!
Ügyfélszolgálati munkatársak továbbképzése – Időpontok, árak
csütörtök
08:00 - 12:00
Tréningakadémia
75.000 Ft +Áfa
Ügyfélszolgálati munkatársak továbbképzése | Soter Tréningakadémia | 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
Tematika
- A minőségi ügyfélszolgálat alapjai, a folyamatok fontossága
- A gondolkodásmód és viszonyulás
- Az együttműködés természete, nehézségei
- Az ügyféltípusok és megfelelő kezelésük
- Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere
- Az ügyfélkezeléshez szükséges kommunikáció alapjai
- A hallgatás és meghallgatás, azaz az aktív figyelem
- A hatékony kérdezéstechnika
- Az érthető szakmai érvelés
- A konfliktushelyzet felismerése és kezelése
- A problémamegoldás gyakorlata
- A problémák és a stressz kapcsolata; a stressz hatásai
- A kifogások típusai és kezelésük
- Az ügyfélszolgálati dolgozó helyzetének sajátosságai
- Az értékesítésben és az ügyfélszerzésben betöltött szerep
Kiknek ajánljuk tréningünket
Speciális tréningünk kis- és középvállalkozások és nagyvállalatok ügyfélszolgálati szakembereinek nyújt a gyakorlatban azonnal alkalmazható technikákat és eszközöket, amelyek
- segítik a hatékony ügyfélkezelést,
- kritikus szituációkban is erősítik az ügyfélmegtartást,
- és támogatják a cég pozitív megítélését.
Trénerünk háttere, tapasztalata
Fazekas István – tréner, kommunikációs tanácsadó
Kiemelt szakterületei
- Agilis kommunikáció
- Kreatív verbalitás és prezentáció
- Közszereplés (közösségi terek és média)
- Etikett, protokoll
Főbb referenciái
- MÁV Zrt.
- ÁFSZ
- Magyar Hírlap
- KRE
- Munkaügyi Minisztérium
Ügyfélszolgálati munkatársak - Mit nyújt speciális tréningünk?
Beállítódásuk fejlesztése révén az ügyfélszolgálati munkatársak fejlődést érnek el a következő területeken:
- a külső és belső ügyfeleik iránti érzékenység
- a szolgáltatás fontosságának felismerése
- a nem megfelelő szolgáltatás hatásainak megértése
- a reklamációk értékének tudatosítása
- az ügyfelek véleményének megismerése
- a folyamatos fejlesztés igényének kialakítása
Egyéni készségeik csiszolása terén:
- kommunikációs eszköztáruk fejlesztése, és hatékony használata
- az ügyfél pontos megértése, a félreértések elkerülése
- saját álláspontjuk határozott, meggyőző, de ugyanakkor empatikus képviselete
- együttműködés
- reklamációk professzionális kezelése
A tréning várható eredménye
- ügyfeleket nyernek meg azáltal, hogy professzionálisan kommunikálnak: érthetően tudnak információkat közvetíteni és figyelmesen, értően tudnak meghallgatni
- időt (is) nyernek azzal, hogy pontosan, célratörően kérdeznek
- alkalmazni tudják azokat a konstruktív eljárásokat a konfliktuskezelésben, amelyek megakadályozzák az egyéni stresszállapotok kialakulását
Alkalmazott eszközök
- szituációs és helyzetgyakorlatok
- interaktív tréneri prezentáció
- páros és kiscsoportos gyakorlatok
- nagycsoportos brainstorming
Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon hozzánk bizalommal!

