A modul célja, hogy a résztvevő az értékesítés komplexitását átlássa, és az ahhoz szükséges kompetenciákat megismerje, egy részét elsajátítsa. A résztvevő az ügyfelek/vásárlók viselkedésének mozgatórugóiba, döntési mechanizmusuk hátterébe belelásson, és az értékesítés folyamatában ennek megfelelően tudjon ő maga is jó döntéseket hozni, megfelelő eszközöket választani. Sok olyan készséggel is foglalkozunk (pl. empátia), melynek továbbfejlesztése a célunk.
A modul témakörei
- A sales-marketing szemlélet tudatos kialakításához szükséges ismeretek
- Értékesítés kontra eladás kontra ügyfélszolgálat
- Az értékesítésben dolgozók személye, az emberi tényező kérdése
- Az értékesítői munka sajátosságai
- Értékesítés légkör alapkérdései
- A siker kérdése, azaz az eladási célkitűzés, mind stratégiai, mind operatív szempontból
- Gyakorló elemzés
- Tevékenység és forráselemezés
- A piaci folyamatok
- Az értékesítő magatartása
- Kiemelkedő értékesítők jellemzői, vezérelvek
- Az egyéni készségkompetenciák szerepe a sikeres értékesítésben
- A saját image kérdései
- Elemzési gyakorlat
- Az együttműködés nehézségei, működésének természete
- Az vevő/ügyfél lehetőségei
- A döntési folyamat mechanizmusa
- A motiváció és az elvárások gyakorlati kérdései
- Értékesítői folyamatok leírása, az ügyfélszerzés lépései
- Az ügyfélkezelés, mint komplex folyamat
- Empátia és tolerancia kérdése
- Gyakorlat
- Igény/távolság kérdése
- Az ügyfél vételi jelzései
- Ügyfél/ vásárlói tipológiák, köztük az értékesítés új megközelítésű tipológiáival
- Alkalmazásuknak előnyei/hátrányai
- Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere, és az elvárások
- Felmérés és értékelés
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |