Új típusú érékesítési technikák tréning – 2. modul: A hatékony értékesítői kommunikáció alapjai

A modul/programegység célja, hogy a résztvevő ennek elvégzésével olyan hatékony kommunikációs módszereket sajátítson el, amelyek a legújabb kor kihívásainak megfelelve adnak jó megoldásokat a hétköznapokhoz. Ezek a módszerek szorosan igazítva a vásárlók elvárásaihoz. E modulban fejlesztjük a pozitív kommunikációt, a nehéz kommunikációs helyzetek kezelését, de itt ismertetjük meg az emberi kommunikáció határait is a résztvevővel.

A modul témakörei

  • A vásárló/ügyfél motivációjának kérdése, a legújabb megfigyelések gyakorlati alkalmazása a kommunikációban
  • Régi technikák, elvek problémái
  • A vásárló viselkedésének jelentései, haszna az értékesítő számára
  • A kommunikáció céljai és alapelvei, alapfogalmai, eszközei
  • Esettanulmány elemzése
  • Kommunikáció nehéz helyzetekben
  • Az értékesítéshez szükséges kommunikáció alapjai
  • Lehetséges hibák és sikertényezők az értékesítői kommunikációban
  • Gyakorlatok
  • A kommunikáció gyakorlati alkalmazásának alapjai, a folyamatok elméletétől a gyakorlatig
  • Kedvezőtlen hírek bejelentése, azaz a pozitív kommunikáció technikája
  • Esettanulmány elemzése
  • Gyakorlat
  • Kulcsszavak és kifejezések kiválasztása, alkalmazása
  • A hallgatás és meghallgatás, azaz az aktív figyelés kérdése
  • Az együttműködő kommunikáció lényege, és jellemzői.
  • Gyakorló feladatok és közös kiértékelések
  • Felmérés és értékelés

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809