A modul/programegység célja, hogy a résztvevő ennek elvégzésével olyan hatékony kommunikációs módszereket sajátítson el, amelyek a legújabb kor kihívásainak megfelelve adnak jó megoldásokat a hétköznapokhoz. Ezek a módszerek szorosan igazítva a vásárlók elvárásaihoz. E modulban fejlesztjük a pozitív kommunikációt, a nehéz kommunikációs helyzetek kezelését, de itt ismertetjük meg az emberi kommunikáció határait is a résztvevővel.

A modul témakörei
- A vásárló/ügyfél motivációjának kérdése, a legújabb megfigyelések gyakorlati alkalmazása a kommunikációban
- Régi technikák, elvek problémái
- A vásárló viselkedésének jelentései, haszna az értékesítő számára
- A kommunikáció céljai és alapelvei, alapfogalmai, eszközei
- Esettanulmány elemzése
- Kommunikáció nehéz helyzetekben
- Az értékesítéshez szükséges kommunikáció alapjai
- Lehetséges hibák és sikertényezők az értékesítői kommunikációban
- Gyakorlatok
- A kommunikáció gyakorlati alkalmazásának alapjai, a folyamatok elméletétől a gyakorlatig
- Kedvezőtlen hírek bejelentése, azaz a pozitív kommunikáció technikája
- Esettanulmány elemzése
- Gyakorlat
- Kulcsszavak és kifejezések kiválasztása, alkalmazása
- A hallgatás és meghallgatás, azaz az aktív figyelés kérdése
- Az együttműködő kommunikáció lényege, és jellemzői.
- Gyakorló feladatok és közös kiértékelések
- Felmérés és értékelés
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |