Új típusú érékesítési technikák tréning – 5. modul: Ügyfélkezelési sarokpontok az értékesítésben

A modul/programegység célja, hogy olyan kompetenciákat szerezhessen a résztvevő, amelyek az értékesítési hatékonyság szempontjából nagyon fontosak. Milyen módszerekkel lehet az ügyfeleket ma vállalati szinten is jobban kezelni, miként lehet egyénileg növelni az elégedettséget, az ügyfélélményt? Erre ad válaszokat a modul tartalma. A kapcsolattartási módszerek átadása mellett itt kap helyet az ügyfélkonfliktusok hatékony kezelésének módszertana is. Ez azt jelenti, hogy sok esetben egyéni készségeket és képességeket erőteljesebben fejlesztünk. E modulban kiemelten fontosak azok a gyakorlatok, melyek a résztvevőknek egyéni válaszokat adnak a problémákra, fejlesztendő területek kérdéseire.

 

A modul témakörei

  • Kiszolgálás és az ügyfelek igényei
  • Az eladáson túlmutató kérdéskörök
  • Eladástól a key account menedzsmentig
  • Gyakorlat
  • Konfliktushelyzet felismerése és kezelése
  • Személyes konfliktuskezelés – viszonyulásunk
  • Konfliktuskezelés és kommunikáció a kereskedelemben
  • Gyakorlat
  • Az ügyfélélményt fokozó eszközök és használatuk
  • A megnövekedett elvárások
  • Az ügyfélmegtartáshoz kötődő kommunikációs módszerek
  • Gyakorlat
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, vásárlókkal
  • A létfontosságú utókövetési feladatok
  • Költséghatékony megoldási módszerek
  • Gyakorlatok
  • Felmérés és értékelés

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809