A modul/programegység célja, hogy olyan kompetenciákat szerezhessen a résztvevő, amelyek az értékesítési hatékonyság szempontjából nagyon fontosak. Milyen módszerekkel lehet az ügyfeleket ma vállalati szinten is jobban kezelni, miként lehet egyénileg növelni az elégedettséget, az ügyfélélményt? Erre ad válaszokat a modul tartalma. A kapcsolattartási módszerek átadása mellett itt kap helyet az ügyfélkonfliktusok hatékony kezelésének módszertana is. Ez azt jelenti, hogy sok esetben egyéni készségeket és képességeket erőteljesebben fejlesztünk. E modulban kiemelten fontosak azok a gyakorlatok, melyek a résztvevőknek egyéni válaszokat adnak a problémákra, fejlesztendő területek kérdéseire.
A modul témakörei
- Kiszolgálás és az ügyfelek igényei
- Az eladáson túlmutató kérdéskörök
- Eladástól a key account menedzsmentig
- Gyakorlat
- Konfliktushelyzet felismerése és kezelése
- Személyes konfliktuskezelés – viszonyulásunk
- Konfliktuskezelés és kommunikáció a kereskedelemben
- Gyakorlat
- Az ügyfélélményt fokozó eszközök és használatuk
- A megnövekedett elvárások
- Az ügyfélmegtartáshoz kötődő kommunikációs módszerek
- Gyakorlat
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, vásárlókkal
- A létfontosságú utókövetési feladatok
- Költséghatékony megoldási módszerek
- Gyakorlatok
- Felmérés és értékelés
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |