Új típusú érékesítési technikák tréning – 6. modul: Telefonos értékesítési technikák

A modul/programegység célja, hogy a mai vállalati sikerpontok egyikét teljeskörűen tanítsuk. Tehát, itt átadjuk a telemarketinges dialógusvezetés lényegi pontjait, és megtanítjuk a résztvevőt a folyamatok felépítésére. Megismertetjük a témakör lehetőségeit és korlátait, továbbá megkülönböztetjük módszertanilag a befelé és kifelé irányuló hívásokat, illetve azok kommunikációjának eltéréseit. A kommunikációs és tárgyalástechnikai módszereket telefonos eszközzel is megtanítjuk a résztvevőknek alkalmazni, és a vállalati siker érdekében összhangot teremtünk a módszerek határai és a lehetőségek között.

A modul témakörei

  • A telemarketinges dialógusvezetés követelményei és stratégiai lépései
  • Telefonos értékesítés, mint kommunikációs interakció
  • Az ilyen típusú értékesítés nehézségei
  • Gyakorlat
  • „Smiling voice”, mint értékesítési stratégiai eszköz
  • A módszerek korlátai
  • Lehetőségek a hívás irányához igazítva
  • Befelé irányuló hívások
  • Gyakorlat
  • Kifelé irányuló (outbound) telefonhívások típusai:
  • ügyfélmegkeresés és értékesítés meglévő, ismert adatbázison (warm call)
  • ügyfélmegkeresés és értékesítés új adatbázison (cold call)
  • A technikák sajátosságai
  • Gyakorlat
  • A telefonos értékesítés speciális kifogáskezelési lehetőségei
  • Meggyőzési csapdák
  • Nemcsak hatékony, hanem megfelelő zárási technikák a telefonálásban
  • Gyakorlatok
  • Felmérés és értékelés

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809