A modul/programegység célja, hogy a mai vállalati sikerpontok egyikét teljeskörűen tanítsuk. Tehát, itt átadjuk a telemarketinges dialógusvezetés lényegi pontjait, és megtanítjuk a résztvevőt a folyamatok felépítésére. Megismertetjük a témakör lehetőségeit és korlátait, továbbá megkülönböztetjük módszertanilag a befelé és kifelé irányuló hívásokat, illetve azok kommunikációjának eltéréseit. A kommunikációs és tárgyalástechnikai módszereket telefonos eszközzel is megtanítjuk a résztvevőknek alkalmazni, és a vállalati siker érdekében összhangot teremtünk a módszerek határai és a lehetőségek között.
A modul témakörei
- A telemarketinges dialógusvezetés követelményei és stratégiai lépései
- Telefonos értékesítés, mint kommunikációs interakció
- Az ilyen típusú értékesítés nehézségei
- Gyakorlat
- „Smiling voice”, mint értékesítési stratégiai eszköz
- A módszerek korlátai
- Lehetőségek a hívás irányához igazítva
- Befelé irányuló hívások
- Gyakorlat
- Kifelé irányuló (outbound) telefonhívások típusai:
- ügyfélmegkeresés és értékesítés meglévő, ismert adatbázison (warm call)
- ügyfélmegkeresés és értékesítés új adatbázison (cold call)
- A technikák sajátosságai
- Gyakorlat
- A telefonos értékesítés speciális kifogáskezelési lehetőségei
- Meggyőzési csapdák
- Nemcsak hatékony, hanem megfelelő zárási technikák a telefonálásban
- Gyakorlatok
- Felmérés és értékelés
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 10 óra
Gyakorlati órák száma: 10 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |