"Üzleti intelligencia felsőfokon”,
avagy etikus üzleti magatartás, mint a sikeres céges kapcsolatok záloga
Az üzleti életben - irracionális módon - sokkal kisebb szerep jut a szakértelemnek, mintsem gondolnánk. Az értelmi intelligencia (IQ) mellett az érzelmi intelligenciának (EQ) , illetve a másokkal való viselkedésmódnak, a jellemes és illedelmes társas kapcsolatteremtésnek, kapcsolattartásnak, vagyis az úgynevezett ÜZLETI INTELLIGENCIÁNAK (ÜQ- BQ) a megléte egyre inkább követelmény a piaci szektorban, amellett, hogy versenyelőnyhöz juttattja az ezen készségek és képességek birtokában lévő üzleti szereplőket.
Tréningünk célja, hogy felismerjük az érzelmi intelligencia fontosságát a mindennapi kapcsolatteremtés, illetve kapcsolattartás során, és ennek megfelelően tudatosan emeljük az üzleti és magánéletbeli elismertségünket.
Az üzleti intelligencia tréningen szó lesz többek között arról, hogy:
- Miért nem elegendő a szakmai tudás ahhoz, hogy sikeresek legyünk az üzleti életben?
- Igaz az az állítás, miszerint minden ember - elsősorban- ÉRZELMI lény?
- Milyen tudatos és tudattalan megnyilvánulásokkal erősítjük, vagy éppen gyengítjük az üzleti intelligenciánkat?


Az üzleti intelligencia tréningen szó lesz többek között arról, hogy:
- Miért nem elegendő a szakmai tudás ahhoz, hogy sikeresek legyünk az üzleti életben?
- Igaz az az állítás, miszerint minden ember - elsősorban- ÉRZELMI lény?
- Milyen tudatos és tudattalan megnyilvánulásokkal erősítjük, vagy éppen gyengítjük az üzleti intelligenciánkat?