Üzleti kommunikációs tréning – 2. modul: Asszertív kommunikáció

A képzés célja, hogy a résztvevők olyan kommunikációs stílust sajátítsanak el, mellyel bátran és magabiztosan képesek feltárni gondolataikat, véleményüket anélkül, hogy megbántanának másokat, s képesek legyenek saját érdekeik érvényesítésére.

A képzés célja továbbá, hogy a résztvevők a tapasztalt kommunikációs problémákat is hatékonyan tudják kezelni.

A modul témakörei

  • Kommunikáció a hétköznapokban
  • Személyiségtípusok, viselkedéstípusok
  • Tesztkitöltés és rövid elemzés
  • A passzív kommunikáció lényege, okai, jellemzői, hatása
  • Az agresszív kommunikáció lényege, okai, jellemzői, hatása
  • Az asszertív kommunikáció lényege, működése, eredménye
  • Kezdő gyakorlat, szemléltetés
  • Asszertivitás, attitűdmérés – négydimenziós mérés a résztvevők általános viselkedési attitűdjéről
  • Asszertivitást gyakorló feladatlap – szituációk és asszertív válaszok
  • A nemet mondás technikája
    • Miért nehéz nemet mondani?
    • Miért bántódunk meg, ha nemet mondanak nekünk?
    • Mikor kell nemet mondanunk?
    • Hogyan mondjuk ki a nem szót, hogy azzal ne bántsuk meg a másikat?
  • Helyzetgyakorlatok asszertív megoldásokkal

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 5 óra
Gyakorlati órák száma: 15 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809