A képzés célja, hogy a résztvevők azonosítsák saját és mások viselkedésmintáját, meghatározzák magatartási erősségeiket és fejlesztési pontjaikat; fokozzák hatékonyságukat az együttműködésben, a másokkal való kapcsolattartásban.
A résztvevők a különbözőségek megismerése és megértése révén képesek lesznek megbecsülni és értékként kezelni mások magatartási és kommunikációs szokásait.
A képzés célja emellett, hogy a résztvevők az egyes stílusokat ismerve kommunikáljanak egymással, ezáltal is növelve a kommunikációs interakció hatékonyságát.
A modul témakörei
- Bemutatkozás, bevezetés
- Mi a magatartás?
- A magatartás megismerése és jellemzői
- Marston-modell
- A DiSzK – Személyiség Profil Rendszer
- „Teszt” kitöltése, egyéni eredmények értékelése
- A DiSzK magatartási dimenziók megismerése
- Szituációs gyakorlat: az egyes stílusok felismerése teszt kitöltése nélkül (szerepe ügyfélszolgálati munka, értékesítés, vezetés, együttműködés, stb. során)
- Egyéni és csoportos eredmények
- Az egyes típusok sajátosságai, jellemzői
- Szituációs gyakorlat: stílushoz illesztett kommunikáció
- A személyes hatékonyság növelése
- A zöld farok effektus
- Kulcsok a kapcsolattartáshoz
- Arany és Platina Szabály
- Klasszikus profilminták
- A kommunikáció és kapcsolatok elősegítése, fenntartása
- Szituációs gyakorlat: együttműködés és vezetés
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 5 óra
Gyakorlati órák száma: 15 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |