Üzleti kommunikációs tréning – 3. modul: DISZK – A magatartás dimenziói

A képzés célja, hogy a résztvevők azonosítsák saját és mások viselkedésmintáját, meghatározzák magatartási erősségeiket és fejlesztési pontjaikat; fokozzák hatékonyságukat az együttműködésben, a másokkal való kapcsolattartásban.

A résztvevők a különbözőségek megismerése és megértése révén képesek lesznek megbecsülni és értékként kezelni mások magatartási és kommunikációs szokásait.

A képzés célja emellett, hogy a résztvevők az egyes stílusokat ismerve kommunikáljanak egymással, ezáltal is növelve a kommunikációs interakció hatékonyságát.

A modul témakörei

  • Bemutatkozás, bevezetés
  • Mi a magatartás?
    • A magatartás megismerése és jellemzői
    • Marston-modell
  • A DiSzK – Személyiség Profil Rendszer
  • „Teszt” kitöltése, egyéni eredmények értékelése
  • A DiSzK magatartási dimenziók megismerése
  • Szituációs gyakorlat: az egyes stílusok felismerése teszt kitöltése nélkül (szerepe ügyfélszolgálati munka, értékesítés, vezetés, együttműködés, stb. során)
  • Egyéni és csoportos eredmények
  • Az egyes típusok sajátosságai, jellemzői
  • Szituációs gyakorlat: stílushoz illesztett kommunikáció
  • A személyes hatékonyság növelése
    • A zöld farok effektus
  • Kulcsok a kapcsolattartáshoz
    • Arany és Platina Szabály
  • Klasszikus profilminták
  • A kommunikáció és kapcsolatok elősegítése, fenntartása
  • Szituációs gyakorlat: együttműködés és vezetés

A modul időtartama

A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 5 óra
Gyakorlati órák száma: 15 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809