A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a különböző üzleti helyzetekben használatos kommunikációs szabályokat: az üzleti levelezéstől kezdve az értekezleteken át, a telefonos kommunikációig.
Az elsajátítás mellett a képzés célja továbbá, hogy a résztvevő megtanulja az üzleti életben folytatott kommunikációs helyzetek kezelésének mesterfogásait is.
A modul témakörei
1. Az üzleti levelezés
- Formai kérdések
- A tartalom felépítése, tagolás, a hatékony levelezés technikája
- A levelezéshez használt technológiák
- A megfogalmazásban rejlő sikerek
- Esettanulmányok elemzése
- Gyakorlat, egyéni és páros feladat
2. Elektronikus levelezés
- Az e-mail etikett szabályai
- „Tiszta” üzenetek létrehozása
- Rossz szokások, amelyek az e-mail üzeneteket hatékonytalanná teszik
- Kiscsoportos feladatmegoldás
- Igazodás az e-mail olvasóhoz, a célközönség ismeretének fontossága, kommunikációs stílus megválasztása
- Mintafeladat megoldása
- Az e-mail üzenet funkcionális rendezése
- Tartalom, elrendezés, nyelvtan, helyesírás, világos üzenet
- Egyéni gyakorlás
3. A telefonos kommunikáció sajátosságai
- A kommunikáció non-verbális elemeinek tudatosítása a gyakorlatban (hang, testbeszéd, stb.)
- Csoportos helyzetgyakorlat
- A telefonon történő kommunikáció sajátosságai
- A kapcsolatépítés, az összhangteremtés módjának elsajátítása
- Egyenes, nyílt kommunikáció
- Páros gyakorlatok
- A pozitív és az asszertív nyelvezet tudatosítása, a negatív nyelvi minták, a kommunikációs hibák kiszűrése, átalakítása
- Szituációs gyakorlat
4. A személyes kommunikáció
- Értekezletek (típusok, részvétel, vezetés)
- Megbeszélések (formális)
- Tervezett informális megbeszélés – üzleti ebéd/vacsora
- Ötletbörze (Brainstorming)
A modul időtartama
A modul terjedelme: 20 óra
Elméleti órák száma: 5 óra
Gyakorlati órák száma: 15 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |