Üzleti kommunikációs tréning – 5. modul: Stressz- és konfliktuskezelés a kommunikáció segítségével

A tréning célja, hogy a résztvevők alaposan megismerjék a különböző konfliktuskezelési stílusokat és technikákat, ezeket sikeresen alkalmazzák: gyorsan, rugalmasan − a különböző helyzeteknek, feltételeknek megfelelően.

A képzés célja továbbá, hogy a résztvevők könnyebben felismerjék a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait; magabiztosabban uralják a konfliktusos helyzeteket és benne saját viselkedésüket; hatékonyan tudják majd kezelni a stresszt.

A modul témakörei

  • A konfliktusok természete, alapvető típusai
  • Egyéni tesztkitöltés és elemzés
  • Egyének, csoportok közötti és személyen belüli konfliktusok
  • Kiscsoportos gyakorlat, szimuláció
  • Frusztráció, stressz, konstruktív és destruktív konfliktuskezelés
  • A konfliktusmegoldáshoz szükséges optimális izgalmi állapot fenntartása
  • Szemléltetés, megbeszélés
  • Az énkép és a személyészlelés jelentősége a konfliktusmegoldásban
  • Konfliktushelyzetek átkeretezése
  • Kiscsoportos gyakorlat
  • Kreativitás a konfliktusmegoldásban
  • Nagycsoportos brainstorming és kiscsoportos szituációs játék
  • Konfliktusmegoldó stratégiák
  • Helyzetgyakorlat
  • A kommunikáció és az asszertivitás szerepe a konfliktusok megoldásában

A modul időtartama

A modul terjedelme: 10 óra
Elméleti órák száma: 3 óra
Gyakorlati órák száma: 7 óra

Ajánlatkérés, érdeklődés

Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809