A modul célja, hogy a résztvevő a modul elvégzésével átfogó képet kap a marketing világáról és annak működéséről. Megismeri a folyamatokat, és a munka elvégzéséhez szükséges alapismereteket. Cél a marketingszemlélet kialakítása, mert a mai üzleti világban fontos követelmény, hogy a vállalkozások vezetői rendelkezzenek ilyen orientációval is.
A fogalmaktól indulva az eszköztáron át jutunk el a marketingkommunikáció területéig.
A résztvevő e modul gyakorlatai során folyamatos visszajelzéseket kap, így elősegíthetjük azoknak a készségeknek a kialakítását, amelyek a hétköznapi munka során biztosítják a széles látókör kialakulását.

A modul témakörei
- A marketing fogalma, korszakai, története és a marketingorientáció
- A témakör vállalati szemléletű közelítése, a környezet elemei
- Piac fogalma, szereplői, szegmentáció, célcsoportképzés és pozícionálás
- Szükséglet, igény, kereslet és a fogyasztói magatartás
- Marketing- és piackutatás
- Gyakorlatok
- Marketing információs rendszer alapjai
- Marketing-mix (hangsúlyozottan 4P-7P, kiegészítve a 4C; 4E)
- Termék és termékpolitika
- Árpolitika, árstratégia
- Esettanulmány elemzése
- Csatornapolitika és az értékesítési csatornák
- Kommunikációs politika, piacbefolyásolás
- Marketingkoncepció, marketingtervezés és marketingstratégia
- A szolgáltatások marketingsajátosságai (a szolgáltatás folyamata, jellemzői -HIPI elv)
- Gyakorlatok és esettanulmányok
- Marketingkommunikáció fogalma, területei és eszközrendszere
- Kommunikációs mix (reklám, személyes eladás, vásárlásösztönzés, Public Relations)
- Arculat és image fogalma, márka, védjegy, csomagolás
- Gyakorlat és konzultáció
- Ismereti szint felmérése
A modul időtartama
A modul terjedelme: 30 óra
Elméleti órák száma: 15 óra
Gyakorlati órák száma: 15 óra
Ajánlatkérés, érdeklődés
Ajánlatkérésével, érdeklődésével kapcsolatban keresse bizalommal kollégáinkat!

Gáspár Zsóka |
---|
Tréningágazat-vezető |
info@treningakademia.hu |
+36 1 887 2326 +36 30 261 5809 |