Vezetői fejlesztések: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal tréning, a DISC-re alapozva

A tréning címe: Vezetői fejlesztések: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISC-re alapozva
A képzés helyszíne: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.



Vezetői fejlesztések - Kommunikáció, konfliktuskezelés tréningA részvételi díj tartalmazza az ebédet, valamint a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.

Tréningünket céges megkeresésre, kihelyezett formában is megtartjuk. Küldje el ajánlatkérését IDE kattintva!

 

Vezetői fejlesztések: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISC-re alapozva – Időpontok, árak

 
Szervezés alatt!
Oktatási nap
-
Oktatási időpont
08:00 - 12:00
Helyszín
Tréningakadémia
Részvételi díj
45.000 Ft +Áfa
| Soter Group
Vezetői fejlesztések: Kommunikáció, konfliktuskezelés a munkatársakkal, a DISC-re alapozva | Soter Tréningakadémia | Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

Szeretnék felhívni az érdeklődők figyelmét, hogy 2 napos vezetői készségfejlesztés tréningünk azt a célt szolgálja, hogy a vezetők/leendő vezetők megismerkedjenek az egyes vezetéshez szükséges eszközökkel, kipróbálják és alapszinten elsajátítsák őket, de ezek mélyebb megismeréséhez teljes napos vezetői készségfejlesztés moduljaink elvégzését ajánljuk!


A Kommunikáció, konfliktuskezelés tréning tematikája

Bemutatkozás, bevezetés

Mi a magatartás?

  • A magatartás megismerése és jellemzői
  • Marston modell

A DISC – Személyiség Profil Rendszer

„Teszt”

DISC magatartási dimenziók megismerése

  • D - Domináns
  • I - Ismerkedő / Interaktív
  • S - Szilárd / Stabilizáló
  • C - Kompetens / Körültekintő

Személyes hatékonyság növelése

  • Kommunikáció a DISC alapján
  • Konfliktusos helyzetek kezelése a DISC segítségével

Kulcsok a kapcsolattartáshoz

  • Együttműködés a csoporton belül
  • Munkahelyi kommunikációs helyzetek

Klasszikus profilminták

Trénerünk háttere, tapasztalata

“Több mint 20 éve toth_diana_evelinfoglalkozom toborzással és kiválasztással. A toborzás, munkerő-kölcsönzés, a szolgáltatás értékesítése mind munkámhoz tartozott. Toborzó és munkaerő-kölcsönző cégeknél töltöttem be vezetői szerepet, majd pedig belső coachként és trénerként kezdtem el dolgozni. Közel 6000 főt fejlesztettem ezen a területen. Tisztában vagyok a mai magyarországi munkaerőpiaci helyzettel, a toborzás és a kiválasztás nehézségeivel. Azért alakítottuk ki ezt a programot, mert úgy gondoljuk, a csoport tudása erősebb, mint az egyes egyéneké, s így könnyebben találunk megoldást a problémás helyzetekben.”  (Tóth Diána Evelin)

Részletes információ a tréningről

„Hiába mondom, nem érti…”
„Nem értem, mi a baja, csak kértem tőle…”
„Megőrjít ez az ember…”

Került már hasonló kommunikációs helyzetbe?

Adódott már úgy konfliktusa, hogy nem is értette, honnan indult ki az egész?

Ha igen, akkor várjunk tréningünkön, hogy választ kapjon rá, miért alakult is, s elkerülje, avagy mielőbb megoldja ezeket a helyzeteket.

Kiknek javasoljuk a tréninget?

A tréninget ajánljuk mindazoknak, akik emberekkel együttműködve élnek - dolgoznak nap, mint nap: vezetőként, kollégaként, értékesítőként, szolgáltatóként, stb.

A Kommunikáció, konfliktuskezelés tréning célja

E rendszer ismeretével önmagunk és mások viselkedésének, kommunikációjának, helyzetkezelésének jobb megismerése és másokra gyakorolt hatása segítségével eredményesebb kommunikációt és kapcsolatot tudunk ápolni mind munkahelyi környezetben, mind otthon.

Várható eredmények

A tréninget követően a résztvevők

  • Képesek lesznek azonosítani saját és mások viselkedésmintáját
  • Képessé válnak meghatározni saját és mások kommunikációs, viselkedési erősségeit és nehézségeit
  • Képesek lesznek fokozni hatékonyságukat az együttműködésben, kommunikációban, konfliktusos helyzetek rendezésében, a másokkal való kapcsolattartásban

Miért előnyös nekem, ha ismerem a DISC dimenzióit?

A rendszer ismerete önmagában is hatékony eszköz, de speciális munkahelyi csoportokban további értékeit lehet felfedezni a csapatépítés során vagy a vezetői készségek fejlesztésében, legyen szó a csoporton belüli kommunikációról, konfliktusos helyzetek kezeléséről, egymás megértéséről, információátadás módszeréről, stb. A dimenziók ismerete segít továbbá az értékesítési folyamatokban vagy akár az ügyfélszolgálaton ügyfelekkel való kapcsolattartásban.

Alkalmazott módszerek

  • teszt
  • brainstorming, nagycsoportos workshop
  • szituációs gyakorlatok
  • interaktív tréneri prezentáció

Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon hozzánk bizalommal!

Gáspár Zsóka
Tréningágazat-vezető
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2326
+36 30 261 5809
Sarkadi Réka
Tréningszervező
info@treningakademia.hu
+36 1 887 2317
+36 30 261 2184

Tréningek hasonló témában