YouTube marketing tréning

Cím: YouTube marketing tréningYouTube marketing

Időpont: 2018. november 13. (9:00 – 17:00)
A tréning részvételi díja: 35.000 Ft + ÁFA/fő
Tréner: Szabó György
Helyszín: Soter Tréningakadémia, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

A részvételi díj tartalmazza a folyamatos kávészüneti bekészítésben fogyasztható pogácsa, ásványvíz és kávé árát.

Közösségi média szerepe révén a YouTube ma már megkerülhetetlen platform az online marketing világában, sőt, mára már a második legnagyobb keresőoldal a Google Search után.

Az elmúlt három évben a tartalomfogyasztási szokások olyannyira eltolódtak a videós műfajok irányába, hogy a YouTube ma már kihagyhatatlan eszköz, akár márkák, termékek, szolgáltatások népszerűsítéséről, akár vevőszerzésről, hatékony és jól konvertáló közönség felépítéséről van szó. Az X és Y generáció körében a YouTube kizárólagos elérése helyezkedik a televízióval szembe, így világos, hogy a videómegosztó professzionális használatára irányuló tudás felértékelődőben van. A tréningen a legfrissebb tudásanyagot adjuk át, amellyel nagyságrendileg javítható a YouTube marketing hatékonysága.

A tréning célja, hogy a résztvevők betekintést nyerjenek a YouTube márkamenedzsment módszereibe, és gyakorlati példákon keresztül hatékony eszköztárat szerezzenek a videómegosztó marketing lehetőségeihez.


A YouTube marketing tréning tematikája

I. Közösség meghatározása

  • Fiatal generációk megszólítása
  • YouTube stratégiák közönségépítésre
  • Influencerek (szerep, kinevelés, együttműködés)

II. Gyors arculati tanácsok

  • Arculat kialakítása
  • Milyen videót forgassak?
  • Marketing célok és videó típusok

III. Forgalomnövelés: YouTube SEO

  • YouTube csatorna optimalizációja
  • Videók optimalizációja
  • Kereszt linkelések
  • Cím és leírás trükkök
  • Tag-ek
  • Kommentek kezelése
  • Tippek a jobb láthatóságért a Google keresőben

IV. YouTube Engagement, nézőből vevő

  • Elköteleződést segítő faktorok
  • Feliratkozás mesterfokon – Nemzetközi esettanulmányok
  • 5 trükk a sikeres feliratkoztatáshoz
  • Konverziókezelés
  • Forgalomterelés a saját weboldalra

Trénerünk tapasztalata, háttere

Magyarország vezető médiavállalatának szaboSEO/SEM specialistája vagyok, szakterületemen nemzetközi díjakkal is bírok, jelenlegi pozíciómban több milliárd forint értékű portfólió search látogatópiaci értékéért vagyok felelős.
Feladatkörömbe tartozik havi szinten 7 millió Google keresési munkamenet fenntartása és fejlesztése, valamint a Big Data alapú, portfóliós tartalmi és technical SEO fejlesztések koordinálása is. Kiemelkedő tapasztalattal rendelkezem az online publishing, a bank szektor, e-kereskedelem és medical/pharmaceutical search piacokon.
Munkamódszerem adat- és mérésalapú, tréningjeim ennek megfelelően mindig feladat- és megoldásorientáltak. Idei SEO projektjeim közül néhány: Nők Lapja Café, HáziPatika, ERSTE Bank, Praktiker, Olcsóbbat.hu, FoglaljOrvost.hu, FitBuilder.hu.
A tréninget mindazoknak ajánlom, akik a legnehezebb szakmai kérdésekre keresik a választ, és ezt jól érthető formában, praktikus tanácsokkal ellátva szeretnék megkapni.”

Szabó György

Kiknek javasoljuk az YouTube marketing tréninget?

  • azoknak, akiknek az online megjelenés komoly tényező piaci pozíciójuk megtartásában és fejlesztésében
  • azoknak, akik az online marketing stratégiájukat a videómegosztás eszközei felé is szélesíteni szeretnék
  • azoknak, akik szeretnének objektíven rálátni a YouTube mechanizmusaira, és ezzel további ügyfeleket megszólítani
  • azoknak, akik szeretnék kiaknázni a közösségi médiában megjelenő image és arculat nyújtotta üzleti lehetőségeket

A tréning célja

  • hogy a résztvevők betekintést nyerjenek a YouTube márkamenedzsment módszereibe
  • gyakorlati példákon keresztül hatékony eszköztárat szerezzenek a videómegosztó marketing lehetőségeihez
  • képesek legyenek különböző YouTube stratégiákat alkalmazni közönségépítésre
  • meg tudják határozni az influencereket
  • képesek legyenek saját arculatuk alakítására, irányvonalak meghatározására
  • növelni tudják a forgalmat

Várható eredmények

  • A tréning során a résztvevők megismerkednek
    • a YouTube marketinggel
    • a márkaépítés módszereivel
    • az ebben rejlő PR nyújtotta lehetőségekkel
  • A tréninget elvégzett szakember képes lesz a kialakult YouTube arculatot a tartalommenedzsment eszközeivel piaci előnnyé kovácsolni, és fenntartani azt.

Alkalmazott módszerek

  • interaktív tréneri prezentáció – max. 25%
  • csoportos gyakorlatok
  • online gyakorlatok

ormosi-bonifac-120x160
Kérdéseivel, ajánlatkérésével forduljon bizalommal kollégánkhoz, Ormosi P. Bonifáchoz!

ormosi.bonifac@soterline.hu

Telefon: +36 1 887 2375 és +36 30 260 3825


Tréningek kapcsolódó témákban